אלקאסר הוצא מסגל ולנסיה בדרך לברצלונה

בדרך לברצלונה? אלקאסר
בדרך לברצלונה? אלקאסר |

החלוץ יצא עם חבריו למשחק באייבאר, אבל לא נכלל בין שחקני הסגל של אייסטראן

(גודל טקסט)

אחרי שבועות ארוכים של חיפושים וספקולציות, עושה רושם שברצלונה עומדת לצרף בקרוב מאוד חלוץ נוסף לסגל. האלופה כבר אישרה כי היא מנהלת משא ומתן עם ולנסיה בנוגע לפאקו אלקאסר, אשר נגרע מהסגל של ולנסיה לפני משחק הליגה מול אייבאר.

אלקאסר, שצפוי לעלות לבארסה בסביבות 30 מיליון יורו, יצא עם העטלפים למשחק החוץ. ואולם, עם פרסום 18 השחקנים אשר מתלבשים, התברר כי פאקו אייסטראן הותיר את החלוץ הספרדי בחוץ. האם מדובר בהחלטה אשר למעשה מאשרת את מעברו לברצלונה, או שבעצם זהו עונש של ולנסיה לשחקן שמרד? זה כבר נתון לפרשנות.

בכל אופן, על פי דיווח ב"אס" הספרדי – אין מקום לפרשנות. בכלי התקשורת המדרידאי נטען כי אלקאסר צפוי להפוך לשחקנה של ברצלונה כבר ביום ראשון, ולמחרת להיות מוצג רשמית במועדון הפאר הקטלוני. באותה ידיעה נכתב כי אלקאסר כבר לא ישוב לשחק במדי ולנסיה.

אם אכן יצטרף לברצלונה, אלקאסר יגיע על תקן חלוץ מחליף ויהווה גיבוי לשלישית MSN – הלא הם ליונל מסי, לואיס סוארס וניימאר. מי שצפוי לאבד את מקומו בסגל של לואיס אנריקה, אם אלקאסר יחתום, זהו מוניר אל-חדאדי הצעיר. האחרון אמור לצאת לעונת השאלה במועדון אחר בספרד, כאשר המועמדות לקלוט אותו הן ולנסיה וסלטה ויגו.


ברצלונה מצאה חלוץ? אלקאסר (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי