אלקאסר סיכם, סילסן יחליף את בראבו

אלקאסר. נשיא העטלפים מוכן למכור
אלקאסר. נשיא העטלפים מוכן למכור |

דיווח: החלוץ יעזוב את ולנסיה עבור 30 מיליון יורו. שוער אייאקס יחתום השבוע

(גודל טקסט)

ולנסיה פתחה את העונה עם הפסד ביתי מפתיע מאוד 4:2 ללאס פלמאס, אך במועדון עוסקים דווקא בימים האחרונים של חלון ההעברות ונראה כי לא מתרגשים יתר על המידה מאיבוד הנקודות המוקדם.

 

למרות הכחשות נמרצות מצד המנהל המקצועי סוסו גארסיה, נראה כי פאקו אלקאסר יעשה את הדרך לברצלונה ויהיה החלוץ הרביעי בהיררכיה של המועדון. ב"מונדו דפורטיבו" פורסם הבוקר שהחלוץ כבר סיכם את תנאיו בברצלונה וכי כעת נותר למועדונים לסכם על מחירו, כאשר בעלי ולנסיה פיטר לים יסכים להעבירו תמורת כ-30 מיליון יורו – בניגוד לדעת הנשיא מטעמו ליי הון צ'אן והמנג'ר גארסיה.

 

 

לפי הידיעה המנג'ר המקצועי של בארסה, רוברטו פרננדס, נמצא בקשר רציף עם השחקן שרוצה מאוד לעבור לברצלונה וחושב שגם אם ישחק כמחליף עדיין יזכה לדקות משחק משמעותיות וישדרג את מעמדו, שישפיע גם על הקרדיט לו יזכה בנבחרת ספרד.

 

אלקאסר. כבר מחכה לסיכום בין המועדונים (Gettyimages)

 

במשחקים האחרונים ארדה טוראן החליף די בהצלחה את ניימאר ויש לברצלונה גם את מוניר אל-חדדי, שעשוי לעזוב אם חלוץ נוסף יגיע, אולם בשורות אלופת ספרד מעוניינים בכל זאת בחלוץ טבעי, "9 קלאסי" שיוכל להחליף את לואיס סוארס בעת הצורך.

 

הטענה היא שסוארס סיים את העונה שעברה מותש לחלוטין עקב ריבוי משחקים וכי על הספסל צריכה להיות אלטרנטיבה שתקל עליו. האורוגוואי אמנם סיים כמלך השערים, אך הדקות הרבות והעומס שנוצר עליו הזיקו לו ועלולים לפגוע לטווח הארוך.

 

לברצלונה יש עד סוף החודש כדי להשלים את צירופו של השחקן, לאחר מכן חלון ההעברות האירופי מסתיים. הוא עשוי להצטרף לרכש הדי מבטיח שביצע לואיס אנריקה הקיץ – המגן לוקה דין, הבלם סמואל אומטיטי והקשרים דניס סוארס ואנדרה גומש.

קלאודיו בראבו נצפה בשדה התעופה לפני החתימה בסיטי

כבר זמן רב שבכל העולם מדווחים על הצטרפותו הצפויה של השוער קלאודיו בראבו למנצ'סטר סיטי, והבוקר הצ'ילאני נצפה בשדה התעופה לקראת המעבר המדובר לקבוצתו של פפ גווארדיולה.

אחר הצהריים צפוי בראבו להגיע למנצ'סטר, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית בשורות סיטי. נראה כי כבר מחר יגיע יספר סילסן לברצלונה ויחתום במקומו כדי להתחרות על אפודת השוער הראשון מול מארק אנדרה טר שטגן.

Claudio Bravo at Barcelona airport on the way to Manchester. Medical tomorrow. (Source: @IgnacioMiguelez) pic.twitter.com/YfZOxlIYZp

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) August 23, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי