אם לואיס אנריקה יעזוב, אוסקר יחליפו בברצלונה

גרסיה. גם הוא מתקשה להאמין?
גרסיה. גם הוא מתקשה להאמין? |

סוכנויות ההימורים באנגליה: אקס מכבי ת"א המועמד המוביל. ומי במקום השני?

(גודל טקסט)

העיתון "ספורט" של קאטלוניה פרסם שאוסקר גרסיה, לשעבר מאמן מכבי תל אביב וכיום מאמן זלצבורג, הוא המועמד המוביל של משרדי ההימורים באנגליה להחליף את לואיס אנריקה כמאמן ברצלונה אם וכאשר אנריקה יעזוב. אנריקה מסיים את חוזהו בברצלונה ביוני 2017 בקיץ הבא ולא ברור עדיין אם יישאר, למרות הישגיו.

 

גרסיה הוא כזכור שחקן עבר של הקטאלונים שגם אימן את קבוצת הנוער של המועדון, ומאז צבר ניסיון כמאמן במכבי תל אביב, ברייטון, ווטפורד וכעת זלצבורג איתה זכה באליפות.

 

 

במשרד ההימורים מקדים גרסיה את מאמנה לשעבר של ברצלונה פראנק ריירקארד שמועמד לחזור ביחד של 1 ל-5. לרייקארד יחס של 6 ל-1 ופראנק דה בור מאמן אייאקס לשעבר שלא סגר באף קבוצה ביחס של 1 ל-7.

 

המועמדים הבאים הם דייגו סימאונה (10/1), ארנסטו ואלוורדה (10/1), מאוריסיו פוצ'טינו (10/1), פאקו חמס (12/1), צ'אבי הרננדס (12/1), יורגן קלופ (14/1), מיכאל לאודרופ (16/1), קרלס פויול (20/1), ורוברטו מרטינס (20/1).

 

בתוך כך פורסם בתחנת הטלוויזיה TV3 הקאטלונית שברצלונה החליטה, כי בעונה הבאה מארק אנדרה טר שטגן יהיה השוער הראשון וקלאודיו בראבו יהפוך לשני. אולי ידיעה זו מסבירה מדוע בראבו בן ה-33 עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי שמוכנה לשלם עליו 20 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי