אנגולו השתמש בקוקאין והושעה מגרנאדה

כבר לא ישחק עם אצילי
כבר לא ישחק עם אצילי | צילום: gettyimages

החלוץ מאקוודור הוא הרכש הכי יקר בקבוצה של אצילי. יושעה לשנתיים?

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

עומר אצילי אמור לעבור לגרנאדה הספרדית, אך הקבוצה עצמה נקלעה לבעיה רצינית. הרכש היקר שלה בקיץ, חוסה אנגולו המכונה "טין" הצטרף בקיץ ב-4 מיליון יורו מאינדפנדיינטה דל ואלה, הסנסציה של הקופה ליברטדורס.

 

החלוץ חתם לחמש שנים אך נכשל בבדיקת סמים לאחר ונמצא כמי שהשתמש בקוקאין. התגובה לא איחרה לבוא והקבוצה הספרדית השעתה אותו ותיאלץ כעת לחפש חלוץ אחר.

 

 

ההתאחדות של דרום אמריקה, קונמבול העבירה למועדון את הבדיקה שעבר השחקן כששיחק באקוודור וכעת הוא עשוי להיות מושעה לשנתיים מכדורגל על ידי פיפ"א. לגרנאדה לא היתה ברירה אלא להשעות אותו ואת החוזה איתו.

 

החלוץ בן ה-21, כבש 19 שערים בשנתיים האחרונות במדי הקבוצה הקטנה מאקוודור ונחשב כישרון גדול. אנגולו היה אחד מהפתעות הטורניר כאשר קבוצתו הפעילה לגמר הליברטדורס ונוצחה בגמר. הוא כבש בטורניר שישה שערים וגרנאדה רכשה 70 אחוז מהכרטיס שלו תמורת 4 מיליון יורו.

 


אנגולו, הבדיקה השניה תציל אותו? (Gettyimages)

 

המועדון פרסם הודעה בנושא בה נכתב: "החלטנו להשעות את החוזה שלו איתנו ולחכות לתוצאות הבדיקה השנייה שיהיו בימים הקרובים. אנחנו מקווים שהבדיקה השנייה תהיה דווקא לטובת השחקן".

 

זה מקרה שני של שחקן בגרנאדה שנתפס על סמים. דני בניטס נתפס אף הוא ב-2014 על שימשו בקוקאין והושעה לשנתיים מכדורגל. הוא חזר לשחק השנה באלקורקון והצטרף בקיץ לראסינג פרול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי