אספרייה: "חאמס לא מקבל אהבה בריאל"

זידאן חייב להשיב לחאמס אהבה. אספרייה
זידאן חייב להשיב לחאמס אהבה. אספרייה |

כוכב העבר הקולומביאני זועם. רונאלדו, בייל ובנזמה צפויים לפתוח בקלאסיקו

(גודל טקסט)

ספרד מתחילה להתחמם לקראת הקלאסיקו בשבת בין ברצלונה וריאל מדריד. העיתון "מארקה" פרסם בשער שלו את ה-11 שמסתמן שיעלו בהרכב של הבלאנקוס, כשההפתעה היא שחאמס רודריגדס צפוי להתחיל על הספסל. ההרכב המסתמן הוא: קיילור נבאס; דנילו, פפה, סרחיו ראמוס, מרסלו; טוני קרוס, קאסימיירו, לוקה מודריץ'; גארת' בייל, כרים בנזמה וכריסטיאנו רונאלדו.

 

הבשורה מההרכב היא הרכבת השלישייה החזקה של הבלאנקוס, ה-BBC, אולם לא ברור האם מדובר בבשורה טובה עבור אוהדי ריאל. מאז שבייל נחת בסנטיאגו ברנבאו, הלבנים לא ניצחו בקלאסיקו עם השלישייה בהרכב. בשישה משחקים הם הפסידו שלוש פעמים, כשהם סופגים בממוצע 3.33 למשחק. בשלושה משחקים בהם לא כל השלישיה שיחקה ריאל ניצחה פעמיים וספגה רק 1.33 שערים.

 

 

עובדה נוספת: שלוש פעמים בעבר ברצלונה פגשה את ריאל מדריד עם פער של עשר נקודות ומעלה מעליה בטבלה ולא הפסידה לה במצב זה. כעת הפער עומד על עשר נקודות.

 

'De estreno en el Camp Nou' #LaPortadapic.twitter.com/I5iu3f4k8t

— MARCA (@marca) March 28, 2016

 

אספרייה מאשים: "לא נותנים לחאמס תמיכה"

ה"מארקה" גם ראיין את כוכב העבר הענק של קולומביה, פאוסטינו אספרייה, שהאשים את ריאל מדריד שאינה נותנת אהבה לחאמס רודריגס.

 

"בקולומביה נותנים לחאמס את המקום שלו כשחקן החשוב בנבחרת, בריאל מדריד הוא לא מקבל מעמד דומה", אמר אספרייה. "הוא בחור צעיר ומוכשר מאוד שזקוק, להרבה אהבה. כשקרלו אנצ'לוטי היה בקבוצה הוא הוציא ממנו את המיטב, אבל השנה הוא לא יכול להוכיח דבר כשלא נותנים לו תמיכה". 

 

אספרייה פתח חזית גם נגד מי שמאמן היום את הקבוצה במדיה כיכב בשנות ה-90, רפא בניטס, שכזכור אימן את הבלאנקוס בתחילת העונה: "אני בטוח שהוא לא אוהב קולומביאנים, כי זו הדרך היחידה להסביר למה נהג בצורה כזאת בחאמס כשאימן את הקבוצה. אחרי העונה המעולה שהייתה לחמאס שנה שעברה בריאל מדריד זה ההסבר היחיד לכך שבניטס זרק אותו לספסל. זידאן צריך להחזיר לו אהבה".

 

רפא בניטס. יש לו משהו נגד קולומביאנים? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי