ארבלואה ייפרד מהברנבאו במשחק קשה נגד ולנסיה

צפויים להיפרד. ארבלואה ורונאלדו
צפויים להיפרד. ארבלואה ורונאלדו |

ריאל רוצה לשבור את הנאחס. רונאלדו יעלה בהתקפה אם לא יסבול מכאבים

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ובעיקר זינאדין זידאן זכו השבוע להרבה מחמאות אחרי העלייה לגמר האלופות. ספרד התמלאה בידיעות לפיהן זידאן ימשיך בתפקידו בלי קשר לתארים שיזכה או לא, אבל אם יסיים את העונה בידיים ריקות פלורנטינו פרס מסוגל לשנות את דעתו. לפני המשחק  החשוב נגד ולנסיה (18:00) זיזו הצהיר במסיבת העיתונאים ששום דבר לא סגור: "עוד לא זכינו בכלום, בסיום העונה נראה".

 

¡Buenos días! Esta es nuestra portada de hoy en https://t.co/tUGaoHDuVJ: 'De 17:00 a 19:00, la Liga al rojo' pic.twitter.com/3Z0eQLs51k

— AS (@diarioas) May 8, 2016

זידאן שמתרכז בעיקר בצ'מפיונס הבטיח: "עדיין לא ויתרנו על הליגה. המסר הוא שכל עוד יש לנו סיכוי אנחנו נלחמים. ניצחנו עשרה משחקים רצופים ואנחנו חייבים להמשיך. נותרו לנו עוד שני גמרים עד סיום הליגה".

 

 

ריאל חוששת מההיסטוריה לאור העובדה שלא הצליחה לנצח את ולנסיה בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן בסנטיאגו ברנבאו, שכולם הסתיימו בתיקו. ב-2:2 בין הקבוצות בעונה שעברה שוער העטלפים, דייגו אלבס הברזילאי, הצטיין עם תשע עצירות.

 

הבלאנקוס יעלו לשחק עם השוער השני פראנסיסקו קסייה עבורו זה יהיה משחק הליגה הרביעי בלבד, והוא יערוך אותו נגד קבוצתו לשעבר. בבירת ספרד מנסים להכשיר את קיילור נבאס הפצוע לגמר ליגת האלופות. גם לוקאס ואסקס ישחק נגד קבוצתו לשעבר, והוא צפוי לעלות בהרכב במקומו של גארת' בייל הפצוע שנעדר מהסגל. כריסטיאנו רונאלדו אמור לשחק אם לא יסבול מכאבים.

 

Arbeloa to wear special boots for final home appearance https://t.co/LTfMwUviU2pic.twitter.com/okH9ufSDoo

— MARCA in English (@MARCAinENGLISH) May 7, 2016

במשחק ירשום אלברו ארבלואה את הופעתו האחרונה בברנבאו. המגן בן ה-33 יעזוב את הבלאנקוס בקיץ, והוא צפוי להשתלב לעלות ב-11 או להשתלב בהרכב. הוא ינעל נעליים מיוחדות: על הראשונה כתוב "המועדון שלי" ועל השנייה "ושום דבר אחר". הוא עלה מהנוער בגיל 18, אבל הספיק לשחק משחק אחד בבוגרים לפני שעבר ללה קורוניה, ממנה המשיך לשנתיים וחצי בליברפול. בעונת 2009-10 הוא חזר לריאל, במדיה שיחק 155 משחקי ליגה.

 

ארבלואה, שנודע כחבר הכי טוב בחדר ההלבשה של המאמן ז'וזה מוריניו אמר על המיוחד: "מוריניו לימד אותי לא לפחד כשאני מגן על המועדון שלי, והוא גם עזר לי המון באופן אישי ולא רק על המגרש. אנשים הכירו אותי כמגן שנלחם למען הקבוצה שלו ולא משנה מה הנסיבות. זה יהיה יום מיוחד עבורי להיפרד מהאוהדים".

 

מהעבר השני, מאמן ולנסיה פאקו אייסטרן דיבר לקראת המשחק: "אף אחד לא הציע לנו בונוסים כדי שננצח. אנחנו לא צריכים כסף ממישהו כדי שתהיה לנו מוטיבציה להצליח". אייסטרן גילה שנפגש עם הבעלים פיטר לים והם לא שוחחו על עתידו: "יש מועדונים שצריכים זמן להחליט". הדיבורים הם שפאקו אחד המועמדים לאמן שנה הבאה, אבל יש גם שמות אחרים כמו מנואל פלגריני או אייטור קארנקה.

 

לריאל יש סיוטים. אלבס (gettyimages)

 

הרכבים משוערים

ריאל מדריד: פראנסיסקו קאסיה; דנילו, סרחיו ראמוס, רפאל ואראן, מרסלו (אלברו ארבלואה); קאסמירו, לוקה מודריץ', חאמס רודריגס; כריסטיאנו רונאלדו, לוקאס ואסקס, כרים בנזמה.

 

ולנסיה: דייגו אלבס; גיז'רמו סיקיירה, איימן עבדנור, שקודרן מוסטפי, אנטוניו בארגן; חאבי פואגו, אנצו פרס, דניאל פארחו, סנטי מינה; רודריגו מורנו, פבלו אלקסר.

 

במקביל לברצלונה וריאל, גם אתלטיקו נמצאת חזק במאבק האליפות, ולה צפוי משחק לא קשה נגד האחרונה בטבלה לבאנטה שכבר ירדה. דייגו סימאונה המורחק אמר: "אני בטוח שלבאנטה תיתן לנו פייט. נצטרך לנצח את שני המשחקים שנותרו גם אם היריבות שלנו ייאבדו נקודות. אנחנו לא מסתכלים עליהם אלא רק על עצמנו". ב-19 המפגשים האחרונים בין הקבוצות אתלטיקו ניצחה ב-11.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי