אתלטיקו צירפה מגן ותיפרד משחקנים

שימה ורסאליקו
שימה ורסאליקו |

שימה ורסאליקו חתם ל-5 שנים. ערכו של גרייזמן זינק ב-25 מיליון יורו בשנה

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד החתימה שחקן שני בקיץ הנוכחי. שימה ורסאליקו, המגן-קשר של ססואולו, חתם במועדון ל-5 השנים הקרובות. הקולצ'ונרוס ישלמו תמורתו 16 מיליון יורו ועשויים להוסיף בונוסים על הישגים בסך שני מיליון יורו נוספים. אחרי צירופו של ניקו גאיטאן הארגנטיני, במועדון ממתינים כעת להשלים את החתמתו של הקשר ההתקפי הברזילאי דיוגו ז'וטה. 

שימה ורסאליקו בן ה-24, שמשחק לרוב בעמדת המגן הימני אבל מסוגל לתפקד גם כמגן שמאלי או קשר ימני, נולד ברייקה. הוא החל את דרכו במחלקה הצעירה של זאדאר, ערך בבכורה בבוגרים במדי דינמו זאגרב נמכר לגנואה בכמעט 5 מיליון יורו ובקיץ 2014 עבר לססואולו תמורת 3.5  מיליון יורו. בעונה החולפת לקח חלק ב-35 משחקי ליגה באיטליה, הורחק נגד רומא ובישל 4 שערים. 

בעקבות ההחתמות וחזרתם של מספר שחקנים מהשאלה, דייגו סימאונה ייאלץ להיפרד בקיץ הנוכחי לפחות מ-12 חברים בסגל שלו. נכון לעכשיו הקאדר של אתלטיקו מונה 35 שחקנים ויחד עם ורסאליקו וז'וטה כבר מדובר ב-37. המועמדים הבכירים לצאת בעסקאות מכירה או השאלה הם אוליבר, חסוס גאמס, לוסיאנו וייטו, תומאס פארטי, דיוגו ז'וטה ומתיאס קראנביטר, שמתקרב לסביליה. 

FICHAJE. ¡Es oficial! ¡Vrsaljko ha firmado por 5 temporadas!: https://t.co/NMwBZoOXtP#BienvenidoVrsaljkopic.twitter.com/G6F4QLdk4u

— Atlético de Madrid (@Atleti) July 5, 2016

שחקן שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא קווין גאמיירו, מלך השערים של סביליה בעונה האחרונה. על פי "פראנס פוטבול", נציגיו של החלוץ הצרפתי כבר מנהלים מגעים עם הקולצ'ונרוס. מצד שני, קבוצתו כבר מכרה את גז'גוז' קריחוביאק לפאריס סן ז'רמן ומנסה להימנע מאיבוד בורג מרכזי נוסף. כזכור, גם ברצלונה מעוניינת לצרף את החלוץ. 

בינתיים, באתלטיקו עובדים קשה כדי לשמור על השחקנים המרכזיים בצד האדום-לבן של מדריד. על פי אתר סקאוטינג מרכזי, ערכו של אנטואן גרייזמן זינק בשנה האחרונה ב-25 מיליון יורו – המראה של למעלה מ-55 אחוזים. ביולי שעבר נאמד שוויו של החלוץ הצרפתי ב-45 מיליון יורו, כיום כבר עומד הנתון על 70 מיליון יורו. וזה עוד לפני הצלחות אפשריות נוספות באליפות אירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי