בארסה חתמה על חוזה עם קטאר לשנה נוספת

|

הלחץ יחכה: חברת התעופה תשלם כ-35-40 מיליון יורו. גם שם האיצטדיון יוחלף?

(גודל טקסט)

אפילו גורמים בישראל מחו על שיתוף הפעולה בין הצדדים ודרשו להפסיק את ההסכם עם חברת התעופה של קטאר. זה לא ממש עזר, בינתיים. להיפך. כצפוי, ברצלונה חתמה על הסכם חסות לשנה נוספת עם "קטאר איירווייז", שתשלם סכום הנע בין 35 ל-40 מיליון יורו במהלך תקופת החוזה. 

בברצלונה טרחו להבהיר בתקופה האחרונה ששתי חברות גדולות נוספות מתחרות עם הקטארים על המקום בחזית חולצות השחקנים, אבל יודעי דבר הכריזו מזמן שבינתיים הצדדים ימשיכו לצעוד יד ביד. גם ספקולציות על תשלום בסך כ-60 מיליון יורו לשנה התפוגגו בקלות וההסכם הוארך לעונה הקרובה – עד 30 ביוני 2017. 

"קטאר איירווייז עזרה לנו לבנות בארסה חזקה יותר בשנים האחרונות", הבהיר סגן הנשיא מאנל ארויו. "ההצלחות שהשיג המועדון, במידה רבה, הן גם שלהם. יהיה תענוג לעבוד יחד במשך עונה נוספת ואנחנו מקווים להמשיך בתהליך של צמיחה משותפת". נציג החברה אכבר אל-באכר הוסיף: "נכנסו לפני שלוש שנים למהלך מסתורי של שיתוף פעולה עם גוף ספורטיבי כל כך גדול. אנחנו גאים להמשיך ביחסים האלה ומקווים לעשות עונה גדולה יחד". 

על פי הדיווחים בברצלונה, במועדון שוקלים אפשרות ליצור הסכם חסות נוסף עם הקטארים, שישלמו סכום עתק על מנת להעניק לקאמפ נואו את שם החברה. בארסה כבר הצביעה בעד השיפוץ הנרחב של מתחם הספורט בעלות של למעלה מ-600 מיליון יורו ולשם כך נדרש מימון.  על פי הפרסומים, חברה אמריקנית כבר הביעה הסכמה לשלם 200 מיליון יורו בחוזה לעשר שנים בתמורה להענקת שם לאיצטדיון הגדול באירופה.


בקרוב איצטדיון קטאר איירווייז?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי