בארסה סיכמה עם סידני, מסצ'ראנו יעבור ליובה?

סידני ומסי. יאחדו כוחות בשנה הבאה?
סידני ומסי. יאחדו כוחות בשנה הבאה? | צילום: Gettyimages

בלם לה קורוניה צפוי להגיע לבדיקות רפואיות, הארגנטינאי מבוקש באיטליה

(גודל טקסט)

ברצלונה מצאה את הבלם שהיא חיפשה בשנים האחרונות? לפי דיווחים בספרד הבלם הברזילאי של דפורטיבו לה קורוניה, סידני, סיכם עקרונית על תנאיו בקטלוניה. לפי ה"אס" הוא סרב להצעת דפור להארכת חוזה לאור העניין שגילו בו ברצלונה, והוא צפוי להגיע לבדיקות רפואיות במועדון.

 

סידני (26), שיחק בשנתיים האחרונות בלה קורוניה לאחר שהושאל מבנפיקה ליסבון. דפור מימשה את הזכות לרכוש אותו בקיץ, אך עדיין חייבת למועדון הפורטוגלי 3 מיליון יורו. בשלב זה לא ברור מה יהיה הסכום אותו תשלם ברצלונה.

 

 

הוא צפוי להחליף את מארק ברטרה ולשמש כמחליף לג'רארד פיקה וחבייר מסצ'ראנו, לאחר שהקבוצה התייאשה מתומאס ורמאלן שסבל מפציעות מאז נרכש מארסנל. החתמתו תאפשר גם את חזרתו של ג'רמי מאטייה לתפקיד המגן השמאלי, לאחר שנאלץ לתפקד כבלם חירום מאז נרכש מוולנסיה.

 

מסצ'ראנו. חזק בתכניות של לואיס אנריקה (gettyimages)

 

במקביל, באיטליה מפרסמים כי מסצ'ראנו הסכים לעבור ליובנטוס בחוזה לשלוש שנים, שיגדיל משמעותית את שכרו. עם זאת, בברצלונה מבטלים את הדיווח וטוענים כי הוא חתום בקבוצה עד קיץ 2018 והוא נמצא חזק בתכניות של לואיס אנריקה לעונה הבאה.

 

סידני החל את דרכו באינטרנסיונל הברזילאית, לפני שנרכש על ידי בנפיקה ב-2008. הוא הצליח להתאקלם בקבוצה הבכירה והושאל לבשיקטאש, אספניול ובשנתיים האחרונות ללה קורוניה. הוא היה אחד השחקנים הבולטים והיציבים בקבוצה עם 33 משחקי ליגה ו-2897 דקות משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי