בארסה תסיר קללה? "זה המשחק הכי קשה בליגה"

בארסה תחייך גם בשבת?
בארסה תחייך גם בשבת? | צילום: Gettyimages

האלופה יוצאת לסוסיאדד שם לא חגגה כבר 9 שנים. סוארס המוצהב ייעדר

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי שניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, ברצלונה תעמוד למבחן מאתגר נוסף, כאשר תתארח אצל ריאל סוסיאדד (שבת, 21:30). האלופה יודעת כי מעידה נוספת עשויה לפתוח את מאבק האליפות, אחרי שכבר היה נדמה כי הוא סגור לחלוטין, ותצטרך להתגבר על ה"קללה" ולנצח באנואטה לראשונה מאז עונת 2006/7.

בארסה תשחק בשבת אחרי ריאל מדריד (בבית מול אייבאר) ואתלטיקו מדריד (בחוץ מול אספניול), שמקוות לנצח ולהפעיל לחץ על האלופה. אם הקבוצות מבירת ספרד אכן ינצחו, הרי שליאו מסי וחבריו יעלו למשחק המוקש כשהם מחזיקים בפער של 3 נקודות בלבד מהמקום השני, מה שעשוי להפוך את המשימה שלהם למסובכת עוד יותר.

לואיס אנריקה, שייאלץ להסתדר ללא לואיס סוארס המוצהב, נשמע זהיר מאוד לפני היציאה לסן סבסטיאן ואמר: "זה משחק החוץ הכי קשה שיש בליגה הספרדית. אין עוד קבוצה בליגה עם מספרים כמו של ריאל סוסיאדד במשחקים מול ברצלונה. אנחנו חייבים לקחת את העניינים לידיים, אבל זה לא יהיה קל".

לבארסה מצפה ברביעי משחק הגומלין מול הקולצ'ונרוס, אבל המאמן הבהיר כי לא יבצע רוטציה רחבה ב-11. "לא נעשה חישובים. המשחק היחידי שקיים כרגע זה המשחק באנואטה והמפעל היחידי שקיים כרגע הוא הליגה. עכשיו מגיעה התקופה היפה, חיכינו לזה כל העונה", סיכם לואיס אנריקה.

אלופת אירופה, כאמור, תחסר את לואיס סוארס המוצהב. במשחקים האחרונים בהם אחד משחקני השלישייה הקדמית נעדר, מוניר אל חדאדי היה זה שקיבל את ההזדמנות מלואיס אנריקה. כעת, בעקבות חשיבות המשחק והעובדה כי בארסה לא ניצחה באנואטה מאז 2007, סביר להניח שהמאמן יעדיף לוותר על השחקן הצעיר. מי בכל זאת יפתח? התשובות בשבת.


מודאג מהמשחק אצל סוסיאדד. לואיס אנריקה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי