בדקה ה-91: פאקו ניצח לראשונה כמאמן ולנסיה

נגרדו
נגרדו | צילום: gettyimages

נגרדו כבש בתוספת הזמן וסידר 1:2 על סביליה. גם ויאריאל וסלטה ניצחו

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

אלבארו נגרדו עלה מהספסל רק בדקה ה-86, אבל עדיין הספיק לסדר לפאקו אייסטראן ניצחון ראשון כמאמן ולנסיה. העטלפים ניצחו בקושי 1:2 את סביליה, שאיבדה גובה במירוץ לעונה הבאה בליגת האלופות. מוקדם יותר סלטה ויגו ניצחה את ספורטינג חיחון, ויאריאל ניצחה 0:2 את חטאפה.

ולנסיה – סביליה 1:2

הכל הולך קשה לעטלפים העונה, אבל לפחות הפעם המעוף לא הסתיים בעוד חבטה כואבת בקרקע המציאות. דני פארחו קבע יתרון ביתי במסטאייה (41), אלא ששני חלוצים מחליפים סידרו פיניש דרמטי במיוחד. קווין גאמיירו האורח השווה בדקה ה-86, כשבדיוק אז החליט פאקו לעשות צעד משלו. 

מאמן מכבי תל אביב לשעבר שלף מהספסל את אלבארו נגרדו, שעד כה לא ממש הצליח לבוא לידי ביטוי העונה במדי ולנסיה. לחלוץ המאסיבי נדרשו בדיוק 5 דקות לפני שהצליח להכניע את סרחיו ריקו מבישול של אנדרה גומש ולסדר לפאקו ניצחון ראשון כמאמן הראשי של העטלפים. 

בעקבות הניצחון הצליחה ולנסיה לפתוח מרחק בטיחות מהקו האדום, בעוד שסביליה עלולה להישאר בטווח דו-ספרתי מהמקום שמוביל לעונה הבאה בליגת האלופות. כנראה שאונאי אמרי ושחקניו ישיגו עכשיו דגש יותר משמעותי על הגומלין מול בילבאו ברבע גמר הליגה האירופית.


דני פארחו, כבש את הראשון (gettyimages)

ויאריאל – חטאפה 0:2 

הצוללת הצהובה קרובה להבטחת המקום הרביעי, שמוביל לסיבוב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. הפעם היו אלה דניס סוארס (15) וסדריק בקאמבו (85) שהבקיעו לזכות הקבוצה של מרסלינו, שפתח פער של 8 נקודות מהמקום החמישי.

ספורטינג חיחון – סלטה ויגו 1:0 
החבורה של אדוארדו בריסו לא מוותרים על הכרטיס לצ'מפיונס והפעם ניצחה באיצטדיון הוותיק ביותר בליגה הספרדית. נוליטו כבש את השער היחיד מבישול של פביאן אורייאנה (64), שחקניו של אבלארדו תקועים עמוק בבוץ של התחתית.

בילבאו – ראיו ואייקאנו 0:1 

אחרי ארבעה משחקים בכל המסגרות בלי ניצחון, הבאסקים חזרו לחייך ונצמדו לסלטה ויגו. איניאקי וויליאמס הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-61 מבישול של ראול גארסיה. החבורה של פאקו חמס תקועה עמוק במאבקי ההישרדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי