בולט: אני אוהד של ריאל בזכות כריסטיאנו רונאלדו

בולט
בולט | צילום: gettyimages

האיש המהיר בעולם לא שומר אמונים רק ליונייטד: "היה חשוב לזכות בזהב"

(גודל טקסט)

יוסיין בולט ידוע כאוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד וכחובב קריקט, אבל ברדיו ל"רדיו קופה" הספרדי גילה האיש המהיר בעולם שאין לו יחסים אקסלוסיבים עם השדים האדומים. 

"אני אוהד של ריאל מדריד בגלל שכריסטיאנו רונאלדו שם, הוא השחקן הכי טוב בעולם", הכריז בולט, שלאחרונה זכה בזהב אולימפי שלישי ברציפות בריצת 100 מטרים. "היה לי מאוד חשוב לזכות שוב, אני מאוד גאה ומאושר". 

"זה מרגיש נפלא לזכות בזהב נוסף במשחקים האולימפיים", המשיך הפנומן הג'מייקני, והוסיף משפטים שהתאימו היטב לראיון לכלי התקשורת הספרדי: "זה כבוד גדול ואני רוצה להודות לכל האוהדים הספרדים על תמיכתם. עם העזרה שלהם אמשיך להצליח". 


כבר שיתף פעולה עם ריאל מדריד (gettyimages)

"אהדתי את מנצ'סטר יונייטד במשך שנים רבות", הודה שוב בולט, שכבר חגג בעבר את שיא העולם שלו עם חולצה מיוחדת שהדפיסו עבורו באולד טראפורד. גם בסנטיאגו ברנבאו הוא כבר הספיק לערוך סיור ונראה שעכשיו קנה את עולמו בבירה הספרדית. 

אחרי שזכה בגמר ריצת 100 המטרים (9.81 שניות), מצפות לבולט עוד שתי משימות בדרך להשלמת טרבל אולימפי נוסף. מדובר בריצת 200 המטרים הקשה ובשליחים 4X100 עם חבריו למשלחת הג'מייקנית. אתם כבר יודעים את מי כריסטיאנו רונאלדו יעודד.


בולט, לא שומר אמונים ליונייטד (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי