בייל חידש חוזה: "ייתכן שאפרוש בריאל מדריד"

יסיים את הקריירה במדריד?
יסיים את הקריירה במדריד? |

הוולשי חתם רשמית ויישאר בבבלאנקוס עד 2022. וגם: פפה יחמיץ את הדרבי?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הודיעה אתמול על הארכת חוזהו של גארת' בייל עד 2022, משמע לפחות שלוש שנים נוספות הוולשי יישאר שחקן הבלאנקוס, אבל היום הקשר התייצב למסיבת עיתונאים חגיגית.

"אני מאושר שחידשתי חוזה במועדון הכי טוב בעולם", אמר בפתח דבריו, "כשהגעתי רציתי לזכות עם הקבוצה בכמה שיותר תארים ואני מקווה להמשיך לזכות בתארים".

"ריאל מדריד שינתה אותי המון", המשיך להחמיא למועדונו, "זו הייתה חוויה חדשה והיו לי שנתיים פנטסטיות, אבל יש לי ביטחון גדול יותר לדבר על העתיד. מקווה ש-6 העונות הבאות יהיו נפלאות". 

בייל שלל את האפשרות שיזכה ב"כדור הזהב" וייעץ לכולם לבחור בכריסטיאנו רונאלדו: "היתה לו עונה מצוינת. כרגע הכי חשוב לזכות בתארים עם הקבוצה, אבל אני חולם לזכות בעתיד ב'כדור הזהב'". 

לפחות עד קיץ 2022 במדריד. בייל חגיגי (Gettyimages)

הוולשי סיפר שהוא לא מחפש דברים בחוץ וייתכן שייבחר לסיים את הקריירה מדריד. "הספרדית שלי השתפרה. המשפחה שלי התאקלמה בעיר. אני לא יודע מתי אפרוש, אבל אני רוצה להישאר בריאל. היה מדהים לזכות בליגת האלופות. אנחנו אוהבים את המפעל וגם האוהדים. יש גם זמנים פחות טובים וקל מאוד לקחת את עצמך ולנסות ללכת למקום אחר, אבל הכי טוב להילחם".

לשאלה אם הוא רואה את עצמו מנהיג בחדר ההלבשה הוא אמר שלא, אולם טען: "אני מנסה להיות דוגמה לאחרים. אני במועדון הכי טוב בעולם, בו אם יש לך צ'אנס לשחק אתה מרוצה. עשיתי החלטה נכונה כשהגעתי לכאן". 

פפה עלול להחמיץ את המפגש מול אתלטיקו

מכה לריאל מדריד. פפה ייעדר לפחות חודש ומשמעות הדבר היא שכנראה יפספס את הדרבי מול אתלטיקו מדריד ואולי אפילו את הקלאסיקו מול ברצלונה. 

הבלם נפצע במהלך המשחק האחרון של הבלאנקוס מול אלאבס והוחלף במהלך המחצית הראשונה ע"י נאצ'ו. במועדון מבירת ספרד שחררו הבוקר (שני) הודעה רשמית לפיה פפה אובחן עם פציעה בדרגה 2 בשריר הירך האחורי ולמרות שלא צויין זמן ההעדרות, ההערכה היא שהפורטוגלי ייעד בין ארבעה לשישה שבועות.

מאמן ריאל זינדין זידאן מאבד את אחד השחקנים הכי חשובים שלו בעיתוי רע מאוד מבחינתו, כשגם קפטן הקבוצה סרחיו ראמוס מושבת בעקבות פציעה. הבלאנקוס נמצאים בהכנות לקראת המשחקים מול לגיה ורשה בליגת האלופות ולגאנס בליגה בשבוע הקרוב, כשבמוקד משחקי הצמרת החשובים: הדרבי הגדול מול אתלטיקו מדריד (19/11) וגם הקלאסיקו נגד ברצלונה (3/12).


נאצ'ו. ייכנס לנעלים של פפה? (AFP)

מי שצפוי להחליף את הבלם הפורטוגלי בהרכב הוא נאצ'ו, שזכור בעיקר בזכות השער המרשים שכבש במספרת מול ליאונסה בגביע. ב"מארקה" צויין הנתון המרשים לפיו הבלאנקוס הפסידו רק בשישה אחוזים מהמשחקים בהם שיחק, כשהאחרון היה בנובמבר 2015 בליגה מול סביליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי