בייל ייעדר מול ויאריאל. זידאן: העתיד שלו בריאל

בייל. לא רוצים לקחת סיכונים
בייל. לא רוצים לקחת סיכונים | צילום: Gettyimages

הוולשי סובל מפציעה קלה. זיזו: "אין פייבוריטית לאליפות, אך מצבנו טוב"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק מחר (רביעי) נגד ויאריאל בסנטיאגו ברנבאו במבחן הכי קשה שלה עד סיום העונה בסנטיאדו ברנבאו (23:00). זינדין זידאן קיים מסיבת עיתונאים וגילה שגארת' בייל סבל ממשהו בסוף השבוע ולא ישחק נגד הצוללת הצהובה. הבלאנקוס עשויים לתת לו מנוחה כדי לא לגרום לבעיות במשחקים הבאים.

 

דני קרבאחל עשוי גם הוא לא לשחק בגלל פציעה וכדי לשמור עליו למשחק נגד מנצ'סטר סיטי בליגת אלופות, למרות שיש בעיה לא קלה בעמדת המגן הימני. דנילו שישחק במקומו נגד ויאריאל לא מצדיק עד כה את הציפיות שתלו בו.

 

 

זידאן אמר: "אף אחת משלושת המובילות בליגה לא מועמדת לזכות כרגע, הסיכויים שווים. לא זכינו עוד בכלום, אבל כדי להצליח אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולעשות מה שעשינו באחרונה וזה לנצח. אני רואה את השחקנים שלי באימון וההרגשה שאפשר לעשות משהו, אבל זה לא אומר דבר".

 

זידאן. "הייתי בטוח שהליגה אבודה" (gettyimages)

 

זיזו הודה שההפסדים של בארסה הפתיעו אותו: "בשלב מסוים שיניתי כיוון. אמרתי שהליגה אבודה ואנחנו חייבים להצליח באלופות ואני מודה שלא האמנתי שיהיה לנו שוב סיכוי. ברצלונה במצב קשה, אבל אנחנו לא צריכים לחשוב על הנפילה שלה אלא להמשיך לעשות את שלנו. האם אפשר לעשות את הדאבל? אפשרי. אנחנו קרובים יותר, אבל בשביל זה נצטרך להיאבק עד לסיום. לא זכינו בדבר למרות שמצבנו טוב".

 

הוא נשאל מי כיום המנהיג של הקבוצה ואמר: "יש לנו הרבה שחקנים מוכשרים. לא יכול להצביע על מישהו. היחסים של בייל עם ריאל מדריד? יש לו כאן עתיד גדול. היחסים שלי איתו טובים מאוד. הוא בחור פשוט וחשוב מאוד לקבוצה. הוא צעיר שעוד יכול להשתפר". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי