בייל: בארסה הכי טובה בעולם? ניצחנו אותה"

חגיגה לבנה. יש מי שמאמין בחלום הדאבל
חגיגה לבנה. יש מי שמאמין בחלום הדאבל | צילום: Gettyimages

זידאן עוד ניסה להרגיע אחרי הקלאסיקו, אך הוולשי הצהיר: "אפשר לקחת אליפות"

(גודל טקסט)

זינדין זידאן הפך לאדם השלישי בלבד בהיסטוריה שניצח את ברצלונה בביתה בקלאסיקו כשחקן וכמאמן. בסיום ה-1:2 של ריאל מדריד בקאמפ נואו הוא אמנם נשמע מרוצה, אבל דאג לצנן מהר מאוד את ההתלהבות בנוגע לסיכויי הזכיה של הבלאנקוס בתואר המקומי. 

"אליפות? אנחנו במרחק 7 נקודות מהפסגה ואפילו עוד לא עברנו את אתלטיקו", הזכיר זידאן לאחר שריקת הסיום. "לנצח כאן זה פרס מאוד גדול עבור כל השחקנים. חשוב לנצח בברצלונה בשביל המשך העונה ולפני היציאה למשחק האלופות בגרמניה. אחרי 90 הדקות כאן, השחקנים יצטרכו הרבה מנוחה". 

"אנחנו יודעים מה החשיבות של הצ'מפיונס", הזכיר זיזו. "מעט מאוד קבוצות ינצחו כאן. אני מרוצה בשביל האוהדים שלנו שיכולים להיות גאים בשחקנים. היכולת הנהדרת של קאסמירו הייתה קריטית עבורנו. אי אפשר לבחור מצטיין אחד במיוחד. הצגנו משחק נהדר מול שחקנים טובים מאוד. אני מאוד מרוצה מקאסמירו". 

 ¡Gran partido equipo!

Barcelona 1-2 Real Madrid#RMClasico#RMLiga#HalaMadridpic.twitter.com/j0OBLeAXbI

— Real Madrid C. F. (@realmadrid) April 2, 2016

עיתוני הספורט של מדריד החמיאו בענק לזינדין זידאן על תוכנית המשחק שלו. ב"מארקה" נכתב תחת הכותרת "רה-אל-מדריד" ("מדריד הופיעה מחדש"), כי ההגנה של זיזו השאירה מעט הזדמנויות לליונל מסי ולואיס סוארס ובהתקפה והעלימה לחלוטין את ניימאר.

בעיתון "אס"נ כתב בכותרת הראשית: "האלה כריסטיאנו" ובחר בפורטוגלי ובקאסמירו כשחקנים המצטיינים עם ציון 3 לבבות. שלישיית MSN קיבלה ציון לב אחד בלבד. 

#LaPortada 'ReALMAdrid' pic.twitter.com/PVtZHzOVUj

— MARCA (@marca) April 2, 2016

גארת' בייל, שכבש שער שנפסל וספק אם הייתה זו החלטה מוצדקת, היה אופטימי מאוד בסיום: "אנחנו עוד יכולים לזכות באליפות ולכן היינו חייבים לנצח כאן. בכדורגל תמיד יש דברים מוזרים ואי אפשר לדעת מה יהיה.

"אנחנו צריכים תוצאות טובות ושהם ימעדו, אבל הכי חשוב היה לבנות מחדש את הביטחון שלנו. ברצלונה אומרת שהיא הקבוצה הכי טובה, אבל ניצחנו אותם אצלם בבית. ידענו שכדי לעצור אותם צריך לעצור את המתפרצות שלהם ולתקוף, כי ההגנה שלהם לא הכי טובה בעולם". 

אולי לקחו לבייל את השער, אבל לא את האמונה (AFP)

מפתיע או שלא, פפה היה אגרסיבי יותר ולגלג על הקטאלונים בסיום: "הם אמרו שנספוג הפסד בהפרש של 4-5 שערים, ולמרות שנותרנו עם עשרה שחקנים הראנו הקרבה. זה היה נראה בלתי אפשרי שננצח אחרי שבארסה עלתה ליתרון, אבל ניצחנו ואני מקדיש את הניצחון לאוהדים. זה ניצחון חשוב לפני המשחק נגד וולפסבורג באלופות. אנחנו מקווים להגיע לגמר במאי וצריכים להיאבק למען האוהדים שלנו, אבל להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהיות צנועים".

אנדרס אינייסטה ניסה לשכוח במהרה מהמשחק: "אנחנו עדיין במצב מצוין בליגה ועכשיו צריך להתרכז בליגת האלופות. אם אנחנו רוצים להצליח ביום שלישי, צריך להשתפר במשחק הקבוצתי. היה נחמד אם היינו מנצחים את המשחק עבור יוהאן קרויף". 

בברצלונה העדיפו להשכיח את 90 הדקות (מסך)

"אני לא מרוצה מהתוצאה, יכולנו לנצח במשחק הזה", הדגיש מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. "יש לי בטחון בקבוצה שלי, באליפות זוכה מי ששומר על יציבות. מבחינתי, המשחק הזה כבר לא קיים. גם הפסדים מלמדים אותך דברים ובדרך לזכיה בכל תואר יש קשיים, במיוחד כשמשחקים מול יריבה עם מטרות דומות. ריאל מדריד הסתגרה בחצי שלה במחצית שנייה ואנחנו ניסינו להיזהר ממתפרצות. לריאל יש איכות עם הכדור, אבל אנחנו היינו טובים יותר".

מאמן ברצלונה גם התייחס בקצרה להמשך השבוע ואמר: "אנחנו צריכים להתכונן לאתלטיקו בצ'מפיונס, הולך להיות משחק קשה מאוד".

ג'רארד פיקה, שהבקיע בנגיחה את שער היתרון של בארסה, אמר בסיום: "חסרים עוד חודשיים לעונה, אסור לנו לדעוך עכשיו. היו הזדמנויות לשני הצדדים וגם אנחנו יכולנו לנצח, אבל הם כבשו וניצחו בצדק. המשחק ביום שלישי (אתלטיקו באלופות) חשוב מאוד, בליגה עדיין יש לנו יתרון גדול. רצינו לנצח, במיוחד כי מדובר בקלאסיקו". 

וככה נראתה החגיגה של אוהדי ריאל ברמאללה

 

احتفالات أنصار مدريد بعد الفوز المثير على برشلونة

Posted by ‎Ramallah News – رام الله الإخباري‎ on Saturday, April 2, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי