ביירין עשוי להצטרף לברצלונה בחודש ינואר

ביירין. יתקשה לסרב לברצלונה
ביירין. יתקשה לסרב לברצלונה | צילום: gettyimages

לואיס אנריקה סימן את שחקן ארסנל, שגדל בלה מאסיה, כמחליף לווידאל

(גודל טקסט)

לא מעט שחקנים עשו את הדרך מארסנל לברצלונה, אך עכשיו עולה שם חדש כמועמד להצטרף לאלופת ספרד. לואיס אנריקה מעוניין לחזק את חוליית ההגנה לקראת חלון ההעברות של ינואר וסימן את הקטור ביירין כמועמד המועדף עליו.

 

ביירין הפך לאחד השחקנים הבולטים של ארסנל בשנתיים האחרונות וזה בהחלט לא חמק מעיני המועדון המקורי של המגן הספרדי. כזכור, ביירין גדל במחלקת הנוער של ברצלונה, לה מאסיה, לפני שחתם על חוזה מקצועני עם התותחנים בגיל 16.

 

 

יש לציין כי על עמדת המגן הימני של הקאטלונים נותרה מיותמת לאחר עזיבתו של דני אלבס ליובנטוס בקיץ. אלייש וידאל היה אמור למלא את מקומו בהרכב, אך הוא איבד את האמון של לואיס אנריקה ובמחזור האחרון מול לגאנס אפילו לא נכלל בסגל למשחק. סרג'י רוברטו צפוי לתפוס את העמדה בחודשים הקרובים.

 

וידאל. איבד את האמון של לואיס אנריקה (gettyimages)

 

המנהל הטכני של ברצלונה, רוברט פרננדס, כבר יצר קשר ראשוני עם השחקן בחודש מאי, אז טען ביירין בראיון: "אני מאוד מאושר בארסנל, לא סתם הארכתי את החוזה שלי בקבוצה. אני כאן כדי לתת את הכל לקבוצה, אני לא חושב על מעבר לקבוצה אחרת".

 

החוזה החדש עליו חתם בקיץ אמור להשאיר אותו בקבוצה עד 2018/19, אך יהיה קשה לו לסרב להצעה לחזור לקבוצת נעוריו. שווי השוק שלו עומד על 18 מיליון יורו, אך הקאטלונים צפויים לשלם הרבה יותר עבורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי