בנזמה ייבדק, ריאל מקווה שיהיה כשיר לחצי הגמר

חסה ובייל חוגגים. הבלאנקוס בתמונה
חסה ובייל חוגגים. הבלאנקוס בתמונה | צילום: AFP

החלוץ עשוי להחמיץ את המשחק במנצ'סטר ביום שלישי. מה היה לבייל לומר?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ניצחה בקושי את ראיו ואייקנו 2:3, בסופו של דבר מחקה פיגור כפול ונשארה במירוץ לאליפות, אבל זה גם עלה לה ביוקר.

 

החלוץ הצרפתי כרים בנזמה נפצע כבר במחצית הראשונה והצטרף לכריסטיאנו רונאלדו ברשימת הסובלים מפגיעות לקראת חצי גמר ליגת האלופות ביום שלישי במנצ'סטר מול סיטי. נכון, המאמן זינדין זידאן כבר הבהיר שהפורטוגלי ישחק למרות אי נוחות בברך, אבל מצבו של הצרפתי טרם ברור. 

 

 

גארת' בייל, גיבור המשחק שכבש צמד אחרי שהושבת עקב פציעה, חזר לאימונים רק ביום חמישי לאחר שנטען כי נפצע בגבו במהלך משחק גולף. מיד אחרי המשחק דאג הוולשי להבהיר אודות פציעתו: "הרגשתי משהו באימון יום שני והמועדון חשב שעדיף שאנוח. לא קרה לי כלום בגולף כפי שכתבו, לא כך נפצעתי.

 

"אני שמח על הניצחון והשערים שלי, אבל הניצחון הוא הדבר החשוב כאן", אמר בייל, "המשחק נגד סיטי יהיה קשה, אבל יש לנו הרבה ביטחון אחרי שצברנו כמה ניצחונות". 

 

¡Pobre Martín Presa! Florentino no le dejó su paraguas y el presi del Rayo acabó empapado ▶https://t.co/bvSERDKLJupic.twitter.com/ZHeuM6dai6

— MARCA TV (@MARCATV) April 23, 2016

לוקאס ואסקס שנכנס כמחליף וכבש: "אם היינו מפסידים זה היה סוף התקווה שלנו לזכות באליפות, אבל הקבוצה הזאת אף פעם לא מרימה ידיים". 

 

ה"מארקה" ציין שפלורטינו פרס, נשיא הבלאנקוס, הגיע לצפות במשחק שהתנהל בגשם שוטף. הוא ישב עם מטריה גדולה ולא הציע אותה לשכנו, נשיא ראיו. העיתון כתב: "נשיא אחד ניצח ונשאר יבש. השני הפסיד והיה גם רטוב כולו".

 

#LaPortada 'Un rayo llamado Bale' pic.twitter.com/2Z3VAyH7zp

— MARCA (@marca) April 23, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי