בעמדה הזאת יש מחליף: בראבו ייעדר בדרבי

יחמיץ את שארית העונה? בראבו
יחמיץ את שארית העונה? בראבו |

שוער ברצלונה סובל מפציעה וייתכן כי גמר את העונה. טר שטגן יפתח במקומו

(גודל טקסט)

פציעות בשלב הזה של העונה הן אף פעם לא דבר טוב, בטח לא בקבוצה עם סגל קצר כמו ברצלונה. ואולם, אם יש עמדה שבה האלופה יכולה להרשות לעצמה לראות שחקן יורד בגלל פציעה, הרי שזו עמדת השוער. קלאודיו בראבו הוחלף בשלהי המשחק מול בטיס בגלל מתיחה והיום (ראשון) התברר כי ייתכן שלא יחזור לשחק העונה.

שוער נבחרת צ'ילה עבר בדיקות, שגילו כי הוא סובל מפציעה בעצם השוק. בראבו יחמיץ בשלב הראשון את הדרבי מול אספניול (ראשון הבא, 18:00), אבל כלל לא בטוח שיעמוד לרשות לואיס אנריקה במחזור הנעילה מול גרנאדה. מי שיחליף אותו בין הקורות של אלופת אירופה היוצאת הוא כמובן מארק-אנדרה טר שטגן.

השוער הגרמני הצעיר (24) ערך 5 הופעות בלבד בליגה הספרדית בשנתיים בהן הוא חבר בסגל של ברצלונה, אבל שיחק כמובן במסגרת ליגת האלופות וכן במשחקי גביע המלך. לכן, ההיעדרות של בראבו היא אמנם לא נעימה, אבל היא גם לא בגדר מכה קשה במיוחד לשאיפות של בארסה לזכות באליפות שנייה ברציפות.

כאמור, ביום ראשון הבא, במחזור הלפני-אחרון בספרד, ברצלונה תארח את אספניול לדרבי חם. שבוע מאוחר יותר תתארח המוליכה אצל גרנאדה, שמצידה צפויה להזדקק לא פחות לנקודות על מנת לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה.


מקבל הזדמנות נדירה בליגה. טר שטגן (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי