ברצלונה סימנה את וייטו, חיזוק גם לקישור?

המועמדים הבולטים לקטאלוניה
המועמדים הבולטים לקטאלוניה |

החלוץ המאכזב ונוליטו ברשימה של הבלאוגרנה. גומש וקריחוביאק יגיעו?

(גודל טקסט)

היורו אומנם בשיאו, אבל ההכנות של כמה קבוצות גדולות בעולם מתקדמות. בתקשורת הספרדית פורסמה היום תמונת מצב כיצד צפויה להיראות ברצלונה בעונת 2016/17.

 

דניס סוארס מוויאריאל כבר סיכם על שובו לקבוצה, וסמואל אומטיטי הבלם של ליון סגר בקבוצה. בשני המקרים לא יצאו עדיין הודעות רשמיות, אך נדמה כי ההעברות הללו סגורות.

 

 

בנוסף הקבוצה עובדת להחתמת חלוץ, כאשר על הפרק לוסיאנו וייטו מאתלטיקו מדריד, ונוליטו מסלטה ויגו שגם מנצ'סטר סיטי מעוניינת בו. הקולצ'ונרוס מוכנים למכור וייטו אחרי שלא הרשים בקבוצה עונה שעברה ואין לו מקום בהרכב.

 

עדיין על הכוונת. נוליטו (GettyImages)

 

בנוסף לאומטיטי, עדיין רוצים בברצלונה את בלם לאס פאלמאס פאולו למוס האורגוואי בן ה-20 שהוזכר גם בריאל מדריד. על הפרק גם חיזוק בעמדת קשר נוסף.

 

#Deportes Así será la plantilla del Barça 2016-2017 – La estructura del Barça 2016-17 está en la cabeza de Luis… https://t.co/yfgxcR5I6t

— Josue Varela (@JosueV_88) June 17, 2016

 

באשר לקשר מרכזי יש התעניינות בגז'גוז' קריחוביאק הפולני של סביליה או אנדרה גומש מוולנסיה, אבל הם מבוקשים גם בקבוצות אחרות ויעלו הרבה כסף. גומש בן ה-22 שמבוקש גם ביובנטוס בעדיפות על קריחוביאק. גם ז'וזה מוריניו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד מתעניין בפורטוגלי המשחק ביורו.

 

בעמדת העוזבים. מארק בארטרה נמכר לדורטמונד, דני אלבס ליובנטוס ויש עוד סימן שאלה לגבי חאבייר מסצ'ראנו שרוצה לעזוב. אלייש וידאל או סרג'י רוברטו יכולים למלא את מקומו של אלבס ולכן לא בטוח שיגיע חיזוק בעמדת המגן הימני. המגן הברזילאי דוגלאס שכמעט לא שיחק גם צפוי לעזוב.

 

העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם את מפת הנשארים, עוזבים ומגיעים כרגע בקבוצה בצורת מגרש כדורגל. ברסה תתחיל את אימוניה עוד לפני סיום היורו ב-1 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי