גרייזמן נתן לאתלטיקו 0:1 על לה קורוניה

גרייזמן
גרייזמן |

פרננדס וחימנס נפצעו, הצרפתי כבש את שערו ה-5 העונה בליגה הספרדית

(גודל טקסט)

אחרי שוולנסיה ניצחה שוב בתקופה שאחרי פאקו, אתלטיקו מדריד סחטה מעצמה דם, יזע ודמעות לפני שניצחה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה. עשרות אלפי הצופים בוויסנטה קלדרון קיבלו משחק עצבני ומתנה קטנה-גדולה מכיוון אנטואן גרייזמן. 

החלוץ הצרפתי, מלך שערי יורו 2016, הרבה להחמיץ כמו חבריו. אלא שבדקה ה-70 הוא קיבל כדור מקווין גאמיירו המחליף והכניע את חרמאן לוקס. האורחת, אגב, נותרה במיעוט מפסרי מתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אז הורחק הקשר המרוקני פייסל פאג'ר. 

דייגו סימאונה, שבנו הבקיע מוקדם יותר את שערו הראשון בליגה האיטלקית, סיים את המשחק עם חיוך. זה לא אומר שהכל הלך חלק. הקשר אאוגוסטו פרננדס והבלם חוסה מריה חימנס ירדו שניהם מהמגרש על אלונקה בגלל פציעות. לאחר בדיקות ראשוניות התברר שהקשר הארגנטיני סובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו הימנית וייעדר תקופה ארוכה מהמגרשים.

אתלטיקו מדריד, שעדיין לא הפסידה העונה והתייצבה במקום השלישי בטבלה, תארח ביום רביעי הקרוב את באיירן מינכן במסגרת המחזור השני של ליגת האלופות. בעונה שעברה, כזכור, הקולצ'ונרוס העיפו את החבורה של פפ גווארדיולה מהמפעל בדרך לדרבי נוסף בגמר הצ'מפיונס.


סימאונה וגרייזמן, יש על מי לסמוך (AFP)

ויאריאל – אוסאסונה 1:3
למרות שלא הצליחה להעפיל לליגת האלופות, היא ממשיכה להיות המרענן הרשמי של הליגה הספרדית. לאחר שסיימה ב-1:1 מול ריאל מדריד באמצע השבוע, היא סגרה את הסיפור מוקדם מול נועלת הטבלה ונצמדה לשלוש הקבוצות הגדולות. אלשנדרו פאטו מצא את הרשת כבר בדקה החמישית, ברונו הכפיל בפנדל (24) וניקולה סאנסונה מצא את הרשת בפעם השלישית (39). רוברטו טורס הצליח רק צימק (פ, 45) לפני השריקה למחצית.

 

אספניול – סלטה ויגו 2:0 

זה אמנם קרה בשלב מאוד מאוחר במשחק, אבל האורחת מחבל גאליסיה סוף סוף הרימה ראש. ג'יוזפה רוסי המחליף (90+1) ופיונה סיסטו (90+3) הבקיעו בתוספת הזמן וסידרו לאדוארדו בריסו ניצחון חוץ גדול שחילץ את התכולים מהתחתית. לוס פריקוס עם הפסד שני בשלושה מחזורים ו-5 נקודות בלבד מפתיחת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי