דיווח: בארסה בעקבות קראסקו מאתלטיקו

קראסקו לצד מסי
קראסקו לצד מסי | צילום: gettyimages

לפי הפרסומים, הקשר הבלגי הוא הנבחר. סעיף השחרור שלו ממדריד: 40 מיליון יורו

(גודל טקסט)

מקצה שיפורים? בקיץ 2015, מיד אחרי הבחירות לנשיאות, ברצלונה רכשה מאתלטיקו מדריד את ארדה טוראן, אבל הקשר הטורקי לא עמד בציפיות והיה חלש. שנה מאוחר יותר, והאלופה הספרדית שוב בעקבות אחד משחקני המפתח של היריבה מהבירה.

על פי דיווח בתקשורת הספרדית, יאניק-פריירה קראסקו הוא "הנבחר" מבחינת הצוות המקצועי של בארסה. עם זאת, סעיף השחרור של קשר נבחרת בלגיה עומד על 40 מיליון יורו, סכום אותו הקטאלונים לא מעוניינים לשלם וכעת הם מנסים להוריד את המחיר.

קראסקו בן ה-22 הצטרף למכונה המשומנת של דייגו סימאונה רק בקיץ שעבר, אז שילמה אתלטיקו 20 מיליון יורו למונאקו. הוא שותף ב-29 משחקים בליגה הספרדית וכבש ארבעה שערים. הוא אף היה זה שמצא את הרשת בגמר ליגת האלופות, מה שלא הספיק לקולצ'ונרוס שהפסידו בתום דו-קרב פנדלים לריאל מדריד.


לואיס אנריקה, רוצה מאוד את קראסקו (gettyimages)

אם אכן יעבור לקאמפ נואו, קראסקו לא צפוי להיות שחקן הרכב אצל לואיס אנריקה, שכן על העמדות שבהן הוא בדרך כלל משחק נמצאים אנדרס אינייסטה, איבן ראקיטיץ' וניימאר. בנוסף, הגעתו של הבלגי תיצור עומק רב מאוד של קשרים (אינייסטה, ראקיטיץ', בוסקטס, רוברטו, ראפיניה, ארדה, דניס סוארס) כך שאפשר להניח שהוא יגיע על חשבון שחקן אחר.

ברצלונה צירפה עד כה בקיץ 2016 את הבלם הצרפתי סמואל אומטיטי והחזירה את דניס סוארס מוויאריאל. מלבד ההתעניינות בקראסקו, האלופה הספרדית מחפשת להתחזק גם בחלוץ מחליף איכותי, כזה שיאפשר מדי פעם מנוחה לאחד מבין לואיס סוארס, ניימאר וליונל מסי.


קראסקו, בדרך לקאמפ נואו? (gettyimages)

MCFNews| @sandroramirez9 ya viste sus nuevos colores blanquiazules! #BienvenidoSandrohttps://t.co/eIife8jPQDpic.twitter.com/ppPuoXZEOi

— Málaga CF (@MalagaCF) July 7, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי