דיווח: מוריניו יחזור לריאל אם תודח מליגת האלופות

מוריניו. הפעם יסכים לחזור למדריד?
מוריניו. הפעם יסכים לחזור למדריד? | צילום: Gettyimages

הנשיא פרס יסיים את ההתקשרות עם זידאן במידה שלא יעבור את וולפסבורג

(גודל טקסט)

כל הסימנים מראים שנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, ינסה להחתים את ז'וזה מוריניו על חוזה בבלאנקוס אם וולפסבורג תדיח את ריאל מדריד בגומלין ברבע גמר ליגת האלופות.

 

מוריניו סרב לחזור לריאל מדריד לאחר פיטוריו של רפא בניטס משום שקיווה לקבל את הג'וב במנצ'סטר יונייטד, אך לאחרונה מתברר כי הסיכוי לכך לא גבוה כפי שחשב. פרס היה זה שדחף למינויו של זינידין זידאן, אך הוא לא יכול להרשות לעצמו להשאיר אותו אם יודח לפני שלב חצי גמר האלופות.

 

 

במקביל, ב"סאן" פורסם כי "המיוחד" מחפש כבר בית בצ'שייר. משפחתו מתגוררת בלונדון, אבל הוא רוצה בית סמוך למנצ'סטר. סוכן נדל"ן שעובד עבור מוריניו הדליף לעיתון את המידע. דווח שסוכנו של מוריניו, ז'ורז' מנדש, אמור להיפגש עם ראשי יונייטד כדי להבין את מצבו של המאמן.

 

Buenos días, aquí tienen la #PortadaAS del 8 de abril de 2016 pic.twitter.com/y14nF3c8Jm

— AS (@diarioas) April 8, 2016

 

למרות התחושות הקשות, באימון ריאל מדריד הסיסמא של כל השחקנים היתה: "אנחנו בטוחים שנגיע לחצי גמר האלופות". זאת למרות שסטטיסטית רק 17 אחוז מהקבוצות עשו מהפך אחרי הפסד חוץ 2:0. גארת' בייל אמר: "אני בטוח שנוכל לעשות תוצאה חיובית בברנבאו". טוני קרוס: "נעשה הכל לעבור". בינתיים 60 אחוז הצביעו במשאל שערך העיתון "אס" שלדעתם ריאל מדריד תודח.

 

פלורנטינו פרס הגיע לאימון אתמול (חמישי) ואמר לשחקנים שהוא בוטח בהם ואפשר לעשות את ה"רמונטדה" (קאמבק). "המשחק ביום שלישי הוא כמו הגמר של האלופות בסאן סירו", אמר. כרים בנזמה שהיה חשש שלא יוכל לשחק בגומלין בגלל פציעה התאושש. העיתון "אס" צילם את אימון ריאל מדריד מלמעלה תחת הכותרת: "אלה עוד מאמינים".

 

בנזמה. ייעדר מהגומלין? (gettyimages)

 

בפעם האחרונה שריאל מדריד עשתה קאמבק באירופה היתה לפני 14 שנה כשזיזו היה שחקן ב-2002. מדריד הפסידה אז באצטדיון האולימפי של מינכן לבאיירן 2:1, אבל ניצחה בגומלין 0:2. איבן הלגרה וגוטי כבשו את השערים לזכות הבלאנקוס. 

 

מחר תשחק ריאל מדריד בבית מול אייבר (17:00) והאורחים מקווים לנצל את המצב השביר בריאל מדריד ולהשיג ניצחון מפתיע. 500 אוהדים שלהם יגיעו למשחק.

 

מי שהרגיז את אוהדי ריאל מדריד היה חמאס רודריגס שנצפה צוחק על הספסל כשריאל מדריד הפסידה בפולקסוון ארינה. זה קרה בדקה ה-81 כשהוא עמד עם דני קרבאחל ומאמן הכושר. שני השחקנים התחממו. חמאס פרץ לפתע בצחוק, בעוד קרבאחל נראה רציני מאוד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי