דיווח: מסצ'ראנו יבקש לעזוב את בארסה ליובנטוס

מסצ'ארנו. סופה של תקופה?
מסצ'ארנו. סופה של תקופה? | צילום: Getty inages

הארגנטיני מאס בעובדה כי טרם הוארך חוזהו. וגם: צ'אבי מדבר על מסי

(גודל טקסט)

האם חאבייר מסצ'ארנו יעזוב את ברצלונה? לאחר שבשבוע שעבר פורסם בעיתון "ספורט" הקטאלוני כי הבלם הארגנטיני קרוב לחתימה ביובנטוס, הבוקר נכתב בעיתון שהבלם מאס בהבטחותיה של אלופת ספרד להאריך את חוזהו.

רק לאחרונה הצהיר מסצ'ראנו כי הוא מעוניין להמשיך בקמפ נואו, אך כעת נראה שהמצב השתנה. לפי דיווחים, כבר לפני כמה חודשים הוא רצה להודיע על עזיבה, אבל החליט לחכות לסיום העונה כדי לאפשר לקבוצתו לשחק בשקט. ברצלונה הבהירה כי תתנגד למכור את השחקן.

בתוך כך, מי שהתראיין הבוקר לעיתון הקטאלוני "אל נאסיונל" הוא צ'אבי שעזב לקטאר וחשף שהוא מתגעגע לבארסה: "ראיתי 95 אחוז מהמשחקים העונה. בעייני מסי הוא השחקן הטוב ביות בכל הזמנים, זה מדהים איך שחקן מסוגל לעשות את הדברים שהוא עושה במשחק שהוא בבסיסו קבוצתי. אי אפשר להשוות אותו לכריסטיאנו רונאלדו".

צ'אבי עם מסי. אין לו ספק מי השחקן הטוב בעולם (Getty images)

צ'אבי גם טען שהמשפטים נגד ליונל מסי וניימאר הם בגלל שברצלונה שולטת בכדורגל הספרדי: "אם בארסה לא הייתה מצליחה, אף אחד לא היה מאשים אותה בכלום". 

ומה לגבי היורו שמתקיים בצרפת? צ'אבי ענה על סיכויי הלה-רוחה: "לספרד יש סיכוי לזכות בטורניר. כשהייתי בנבחרת, לואיס ארגוניאס אמר לי שנבחרת ספרד זה אני ועוד עשרה", נזכר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי