דיווח: נוליטו ברח לברצלונה ובאיירן וסגר במנצ'סטר סיטי

נוליטו
נוליטו |

שחקן ויגו וספרד סיכם עם גווארדיולה. איימריק לאפורט האריך חוזה בבילבאו

(גודל טקסט)

פפ גווארדיולה כבר החתים את אילקאי גונדוגאן ונראה שעכשיו השלים מחטף נוסף. נוליטו, שחקן ההתקפה המוכשר של סלטה ויגו ונבחרת ספרד, קרוב לסגירה במנצ'סטר סיטי. 

על פי כתב רשת הטלוויזיה הספרדית TV5 מאנו קארנו, שחקן סלטה ויגו כבר סגר במנצ'סטר סיטי אחרי שהיה על הכוונת של ברצלונה ובאיירן מינכן. במהלך המשחק בו ניצחה ספרד 0:1 את צ'כיה טען העיתונאי שיש סיכום בין הצדדים. 

קארנו אף דיווח שטוטנהאם, שעדיין מנסה להחתים את נוליטו, שלחה סקאוטים למשחק. בכל אופן, לפי הפרסום השחקן, שפתח בהרכב של דל בוסקה מול צ'כיה ולא הרשים, סיכם בעל פה עם פפ גווארדיולה על הצטרפותו לתכולים מאנגליה. 

נוליטו סבל מפציעה העונה בסלטה ויגו, כבש 12 שערים ובישל עוד חמישה. בארסה לא הייתה מוכנה לשלם עליו 18 מיליון יורו, סעיף השחרור הקבוע בחוזה שלו, בגלל שהוא כבר בן 29. וזה לא השחקן היחיד שככל הנראה חמק מברצלונה. 

אתלטיק בילבאו מסרה שאיימריק לאפורט האריך את חוזהו במועדון עד קיץ 2020. סעיף השחרור של הבלם הועלה ל-65 מיליון יורו, סכום שעוד יצמח ל-70 מיליון יורו בשנתיים האחרונות לחוזה שלו במועדון מחבל הבאסקים. שכרו צפוי להגיע לסביבות 5 מיליון יורו בעונה.


לאפורט, לא יצטרף למסי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי