דיווח: נוליטו ישחק בסיטי בשלוש העונות הבאות

בדרך לאנגליה. נוליטו
בדרך לאנגליה. נוליטו |

התכולים ישלמו 18 מיליון יורו לוויגו על החלוץ. וגם: שכרו של ניימאר ישודרג?

(גודל טקסט)

ההצלחה של נוליטו ביורו 2016 עשתה את שלה. על פי דיווח בתקשורת הספרדית, מנצ'סטר סיטי שילמה לסלטה ויגו את הסכום שמופיע בסעיף השחרור – 18 מיליון יורו – והחלוץ בן ה-29 יחתום לשלוש שנים בקבוצה המתחדשת של פפ גווארדיולה, שכנראה הקדים את האקסית שלו, ברצלונה, במירוץ אחר השחקן.

אפרופו ברצלונה, על פי "מונדו דפורטיבו", לואיס אנריקה דורש לחזק את הספסל. דני אלבס עזב, מה שיגרום לאלופת ספרד לפתוח עם סרג'י רוברטו או אלייש וידאל בעמדת המגן הימני. חוץ מזה, אין ממש שינויים בינתיים ונראה שהאיש על הקווים מודאג. 

החתמתו של הבלם סמואל אומטיטי מתעכבת ובמועדון ממשיכים לחפש אחר אופציה נוספת לחוליית ההתקפה. על פי הפרסומים, קווין גאמיירו לוחץ על הנהלת סביליה להיפגש עמו ולדון איתו על המגעים שהתנהלו בעניינו מול בארסה. 

החלוץ הצרפתי של סביליה, שסעיף השחרור שלו עומד על 40 מיליון יורו, מחכה להצעה קונקרטית מברצלונה ונראה נחוש לנצל את ההזדמנות לעבור לקאמפ נואו. על פי הדיווחים בספרד, האנדלוסים כבר בוחנים את החלפתו באדוארדו ורגאס, החלוץ ששיחק תחת המאמן החדש חורחה סמפאולי בנבחרת צ'ילה. 


גאמיירו, לא רוצה לפספס (gettyimages)

ברצלונה לא מוותרת על ניימאר. המועדון העלה את הצעתו לשכר השנתי של השחקן ואביו לא מוציא מכלל אפשרות שבסופו של דבר הוא יישאר בבארסה. כרגע הברזילאי מרוויח "רק" 10 מיליון יורו, אבל לפי דיווחים ברצלונה מוכנה להעלות את הסכום ל-22 מיליון יורו לעונה קרוב למה שפ.ס.ז' מציעה לו (25). 

ליונל מסי ממילא ירוויח יותר ממנו, כ-30 מיליון יורו בחוזה החדש שייחתם, כך שעדיין לא תהיה לברצלונה בעיה עם הפרעוש. לפני כן סוכם שניימאר ירוויח 15 מיליון יורו, אבל כעת יש מציאות חדשה בה שלוש קבוצות רודפות אחריו.


ניימאר, צריך לדאוג גם לעוד דור (gettyimages)

פאריס סן ז'רמן שצפויה למנות את אונאי אמרי למאמן מסתערת על הקשר הפולני של סביליה, גז'גוז' קריבחוביאק. 45 מיליון יורו עשויים להנחיתו בעיר האורות ולגרום לו להתאחד עם מאמנו.

לסטר החתימה לארבע שנים את בלם ספורטינג חיחון לואיס הרננדס, שסגר עם אלופת אנגליה עד קיץ 2020.

אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ נוסף, אולם נראה שאופציית דייגו קוסטה עומדת לרדת מהפרק. השחקן הברזילאי-ספרדי הוא הרכש המועדף על דייגו סימאונה, אבל יתקשה להשתחרר מצ'לסי. בינתיים, פרננדו טורס צפוי לחתום לשנה נוספת במועדון. 

מי שכבר קיבל פניה מאתלטיקו מדריד הוא פייר-אמריק אובמיאנג, שחקן ההתקפה הנהדר של דורטמונד. כוכב נבחרת גאבון כבר הביע רצון להצטרף ליריבה העירונית ריאל מדריד, אולם האדומים-לבנים מנסים להחתים אותו מתחת לאף של אלופת אירופה. 

יש לזכור שאתלטיקו מדריד כבר צירפה לאחרונה את ניקולאס גאיטאן, שמסוגל לשחק גם בכנפיים, ובסגל של דייגו סימאונה נמצאים כיום גם שמות כמו אנחל קוראה, לוסיאנו וייטו, תומאס פארטי, אנטואן גרייזמן ויאניק קראסקו.


אובמיאנג, יילך לריאל או אתלטיקו? (gettyimages)

ליברפול רוצה את שחקנה לשעבר של טוטנהאם אנדרוס טאונסנד, ששיחק העונה בניוקאסל. לטאונסנד יש סעיף שחרור של 10.5 מיליון ליש"ט מחוזהו, אולם הטונס ייאלצו להילחם על שירותיו. גם מנצ'סטר סיטי, קריסטל פאלאס, ווסטהאם וסאות'המפטון רוצות אותו. 

חלוץ יובנטוס סימונה זאזה, שלא קיבל דקות משחק רבות העונה בקבוצתו מבוקש על ידי קבוצות בפרמייר-ליג, ביניהן צ'לסי, לסטר, סטוק, ווסטהאם וסאות'המפטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי