הארון גדל: ברצלונה זכתה בסופרקאפ הספרדי

תואר נוסף
תואר נוסף | צילום: AFP

0:3 לקטלונים על סביליה (0:5 בסיכום), מסי כבש וחגג הנפת בכורה כקפטן

(גודל טקסט)

ברצלונה זכתה בסופרקאפ הספרדי לאחר 0:3 על סביליה (0:5 בסיכום שני המפגשים), הפעם הראשונה שהיא מניפה את התואר מאז 2013.

 

עוד גביע בארון (AFP)

 

אפרופו הנפה, הייתה זו ההזדמנות הראשונה ליונל מסי להיות הראשון ששם את ידיו על הגביע כאשר תיפקד כקפטן במקומו של אנדרס אינייסטה הפצוע. והאמת? הגיע הזמן שמי שחתום אישית על כל כך הרבה תארים, יזכה גם להניף חלק מהם.

 

נראה מאושר. מסי (AFP)

 

 

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד. ועדיין, היו שם הניצוצות שהקטלונים הרגילו אותנו לראות. ארדה טוראן, שנראה היה בתחילת הקיץ בדרכו החוצה מהמועדון, התכבד בצמד אישי ונראה כי מעמדו במועדון התחזק. שערו הראשון הגיע אחרי בישול נהדר של מסי, השני בהקפצה מפתיעה מ-25 מטרים. מסי עצמו הוסיף את השלישי עם נגיחה חכמה.

 

עם היתרון הכפול מהמפגש הראשון, לואיס אנריקה ניצל את ההזדמנות להעניק דקות נחוצות לאנדרה גומש, סמואל אומטיטי, לוקה דין ודניס סוארס – שהצטרפו הקיץ לסגל – ואיפשר ללואיס סוארס לנוח ופתח בחוד עם מוניר אל-חדאדי. דפיקות הלב היחידות שהיו לאנריקה הגיעו בדקה ה-80 כאשר חבייר מסצ'ראנו חטף מכה ברגל וירד מעט צולע לשוליים, ובארסה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים.

 

מעמדו מתחזק. טוראן (AFP)

 

עבור שחקן אחד נראה כי האירוע הידידותי היה חשוב במיוחד. קלאודיו בראבו, שוער ברצלונה בן ה-33 שעשוי לעזוב בימים הקרובים את המועדון אחרי שנתיים מוצלחות לטובת מנצ'סטר סיטי, ולהותיר את אפודת השוער למארק אנדרה טר-שטגן הגרמני. בראבו שיחק 90 דקות, שמר על רשת נקייה ואף הוסיף עצירת פנדל בדקה ה-32. אם זה הסוף, אז הוא בהחלט מכובד.

 

נפרד לשלום? בראבו (AFP)

 

אבל שלב הניסויים נגמר וכבר בשבת בארסה תחל את המסע לעבר אליפות נוספת כאשר תארח את הנציגה האנדולסית השניה, והיריבה הגדולה של סביליה – ריאל בטיס (19:15).

עם כמה כאלה הוא יסיים את העונה? מסי והתואר הראשון (AFP)

ההרכבים  

ברצלונה: קלאודיו בראבו; אלייכס וידאל, סמואל אומטיטי, חבייר מסצ'ראנו, לוקה דין (ג'ורדי אלבה 61); סרחיו בוסקטס (סרג'י סאמפר 73), אנדרה גומש, דניס סוארס (איבן ראקיטיץ' 73); ארדה טוראן, ליונל מסי, מוניר אל-חדאדי.

סביליה: סרחיו ריקו; מריאנו, גבריאל מרקאדו, דייגו גונסאלס; מתיאס קרנביטר, חואקין קוראה (לוסיאנו וייטו 73), ויסנטה איבורה, גאנסו (פרנקו ואסקס 57), ייבן קונופליאנקה, פאבלו סראביה, וויסאם בן-יידר (ויטולו 63)

מהלך המשחק:

דקה 10

0:1 ברצלונה: מסי מכניס כדור נהדר לטוראן שנותר לבד מול ריקו, הטורקי לא מתבלבל ומשישה מטרים מוצא את הפינה.

דקה 32

בראבו הודף פנדל: אומטיטי נוגע בידו ברחבה, השופט לא מתלבט ומצביע אל עבר הנקודה. הקפטן איבורה לוקח אחריות אבל בראבו, אולי במשחקו האחרון במדי הקטלונים, מזנק לפינה והודף.

דקה 46

0:2 ברצלונה: הכדור מגיע די במקרה לארדה טוראן שמ-25 מטרים מוסיף בעיטה מפתיעה, שכנראה נוגעת קלות באחד המגנים, ועוברת מעל ריקו חסר האונים.

דקה 55

0:3 ברצלונה: לוקה דין העביר כדור רוחב קשתי מאגף שמאל, מסי קפץ ובנגיחה חכה וגבוהה דאג שהכדור יצלול בדיוק אל הפינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי