הגיעה עד מקסיקו. דיווח: ז'יניאק מועמד לבארסה

יחזור לאירופה? ג'יניאק
יחזור לאירופה? ג'יניאק |

האלופה מתקשה למצוא גיבוי להתקפה. החלוץ הצרפתי הוותיק יסכים להגיע?

(גודל טקסט)

פחות משבועיים לפני המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, ברצלונה מתקשה למצוא את השחקן שישמש גיבוי לשלישית MSN. יחד עם זאת, לפחות על פי התקשורת בקטלוניה, מועמדים לתפקיד יש כמעט בלי סוף ושם חדש התווסף הבוקר (שני) לרשימה.

לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", בארסה שוקלת לצרף את אנדרה פייר ז'יניאק הוותיק, מי ששימש כחלוץ המחליף של נבחרת צרפת ביורו האחרון. ז'יניאק בן ה-30, אקס מארסיי וטולוז, משחק כיום בטיגרה מהליגה המקסיקנית ולא מן הנמנע שירצה לחזור לאירופה, על אחת כמה וכמה כשמדובר באחת מאריות היבשת.

לפי הידיעה בעיתון המזוהה עם אלופת ספרד, המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס יצא למקסיקו כדי לבדוק את האפשרות לרכוש את הסקורר הצרפתי, שחתום בטיגרה עד 2018. 

את העונה האחרונה במקסיקו סיים ז'יניאק עם 28 שערים ב-33 הופעות, כאשר במדי הטריקולור יש לו שבעה שערים ב-30 משחקים. מאחר שמדובר בשחקן ותיק – ולא באחד שמחפש להיות הכוכב הגדול – ייתכן כי הוא זה שיסכים לשבת על הספסל של לואיס אנריקה.

Hola, esta es la portada de Mundo Deportivo del lunes 01 de agosto #portada#deporteshttps://t.co/RJNmj2vQx2pic.twitter.com/SzqNOggmxn

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) July 31, 2016

כזכור, בברצלונה חשבו גם על מריו מנדזוקיץ', קרלוס באקה ומריו גומז – כך לפחות על פי הדיווחים – אבל עדיין לא מצאו את אותו אחד שיסכים להקריב דקות משחק רבות כל כך, שכן מקומם של ליונל מסי, לואיס סוארס וניימאר בהרכב מובטח. 

כאמור, ברצלונה תפתח רשמית את העונה בעוד פחות משבועיים, כאשר ב-14 באוגוסט תפגוש את סביליה למשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסופרקאפ הספרדי.


קשה מאוד למצוא להם מחליף (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי