החגיגות נמשכות: "זכינו בהכל, אבל אנחנו רעבים"

| צילום: Gettyimages

בארסה מאושרת. לואיס אנריקה: "נחגוג ואז הגביע". אלבה: "לא רצו שנזכה"

(גודל טקסט)

יממה לאחר הזכייה באליפות ה-24 שלה, ברצלונה מתכננת חגיגה גדולה. אחרי ה-0:3 המוחץ על גראנדה במחזור הסיום, שהבטיח אליפות שנייה ברציפות ושישית בשמונה השנים האחרונות, השחקנים התפנו לחסל חשבונות עם מי שרצה לראות אותם נכשלים.

 

#LaPortada 'La Liga de Lucho' pic.twitter.com/fnWH7Cmuwu

— MARCA (@marca) May 14, 2016

"יש כאלה בתקשורת שלא רצו שניקח אליפות", הצהיר בנחרצות ג'ורדי אלבה, אבל לא הסכים לפרט על מי מדובר. "הם רצו שריאל מדריד תהיה אלופה והם לא הפסיקו לבקר אותנו כשנכנסנו לרצף לא טוב. אני מאושר, אבל יודע שחלק מכם (התקשורת, י.ז.) לא. אנחנו נחגוג עם אלה שרצו אותנו אלופים ועמדו לצדנו בזמנים רעים. היינו ראויים לגמרי לתואר".

 

 

המאמן לואיס אנריקה, שחגג אליפות שנייה ברציפות, נשם לרווחה: "התגברנו על קשיים גדולים העונה בליגה. שיחקנו ברמה גבוהה מאוד כל העונה והיינו יציבים לאורך 38 מחזורים. שש אליפויות בשמונה עונות מראות שלקבוצה פשוט יש אופי ווינרי. מגיע לשחקנים שלי לחגוג עם מסיבה ענקית, ואחרי זה נחשוב על גמר גביע המלך". בגמר, שיתקיים ביום שבת, תפגוש בארסה את סביליה (ישיר בספורט1).

 

40 שערי ליגה – והוא מפרגן לחברים. סוארס (gettyimages)

 

רוב כלי התקשורת הספרדיים הגיעו למסקנה שהזכייה באליפות שייכת בעיקר ללואיס סוארס, שכבש 40 שערי ליגה, אבל החלוץ האורגוואי הקדיש את האליפות לחבריו לקבוצה: "אני כבר לא יכול לחכות לחגיגות, קודם עם השחקנים ואחרי זה עם האוהדים. התקשינו בסיום, אבל ברצלונה היא כמו מכונה. ידענו שחייבים לכבוש מהר כדי לצאת מהלחץ".

 

איבן רקיטיץ', האיש שעושה את העבודה השחורה במגרש, לא הצטנע: "יש לנו אמון בכדורגל שלנו. זכינו, כי אנחנו הקבוצה הטובה יותר ואנחנו דבקים בפילוסופיה שלנו ולא משנה מה יקרה".

 

מצב זהה לפני 25 לא היה מסתיים באליפות. פיקה עם היורש (gettyimages)

 

ג'רארד פיקה הצהיר: "ברצלונה של לפני 25 שנה, במצב זהה, לא הייתה זוכה באליפות. בעשורים האחרונים המנטליות בבארסה השתנתה, וזה מה שאיפשר לנו לזכות במרוץ הזה. הדור הזה זכה בהכל, אבל אנחנו עוד רעבים. אם ניקח את הגביע זה יהיה אפילו מתוק יותר".

 

מיד עם שריקת הסיום באצטדיון נואבו לוס קארמנס, השחקנים של ברצלונה חגגו בצורה ספונטנית, אבל מהר מאוד נקלעו למצב לא נעים לאחר שקהל רב הציף את כר הדשא. אוהד מקומי התעקש להעניק לניימאר בתוך המהומה גביע שהביא איתו. השחקנים נמלטו לחדר ההלבשה, שם היו צרחות של אושר ונאומי אליפות של ג'ורדי אלבה ולואיס סוארס. חצי שעה לאחר מכן השחקנים חזרו לדשא לחגיגות, כשפיקה גם לקח איתו את הבן שלו מילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי