החיזוק בדרך? בארסה פנתה להקטור ביריין וחוסה קאייחון

ביירין וסוארס העונה. בעונה הבאה ביחד?
ביירין וסוארס העונה. בעונה הבאה ביחד? | צילום: Gettyimages

המגן הקטלוני של ארסנל עשוי להחליף את אלבס, אקס ריאל יחזק את החוד?

(גודל טקסט)

הדיווחים על עזיבתו של דני אלבס את ברצלונה לטובת יובנטוס הולכים ומתחזקים, ובקטלוניה כבר מסמנים את היורש שלו בקבוצה – מגן ארסנל, הקטור ביירין הקטלוני.

 

ביירין הוא יליד ברצלונה ולמעשה כבר בחודש מארס החלו דיווחים על חזרתו האפשרית לעיר, אם דני אלבס יעזוב – מה שאכן צפוי לקרות.

 

 

לפי הידיעה שפורסמה הבוקר ב"מונדו דפורטיבו", המנג'ר המקצועי של בארסה, רוברטו פרננדס, התקשר אישית לביירין לפני כמה שבועות במטרה לשכנע אותו להגיע. 

המגן שגדל בנוער של ברצלונה הוא למעשה עוד מחטף מבית היוצר של ארסן ונגר, שהביא אותו לאקדמיה של ארסנל לפני חמש שנים כשהיה בן 16 בלבד. הוא השאיל אותו לעונה אחת לווטפורד לפני שנתיים, אבל מאז הוא שב לתותחנים ושיחק 56 משחקי ליגה וכבש שלושה שערים. ביירין אסיר תודה לוונגר על ההשקעה בו ולא רצה לעזוב עד כה, אבל ייתכן שעכשיו ישנה דעתו. חוזהו בלונדון מסתיים ב-2019.

ביירין. בארסה שוחחה איתו על קאמבק (Gettyimages)

 

שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים אם העברת ביירין לא תצא לפועל הם ז'ואאו קנסלו הפורטוגלי בן ה-21 ששיחק שנתיים בולנסיה אחרי שנרכש מבנפיקה והשני הוא מריאנו פאריירה הברזילאי בן ה-29 מסביליה, שהרשים בגמר הליגה האירופית. הוא שיחק ארבע שנים בבורדו לפני שנרכש בקיץ האחרון על ידי האנדלוסים. 

באשר לחבייר מסצ'רנו, בברצלונה אין כוונה לתת לו לעזוב. פורסם אמנם שגם הוא בדרך ליובנטוס, אבל לארגנטיני סעיף שחרור בגובה 100 מיליון יורו וברצלונה תדרוש לפחות 60 מיליון יורו אם הוא יתעקש לעזוב. 

בנוסף, "ספורט" הקאטלוני מדווח שברצלונה הגישה לנאפולי הצעה לרכוש את חוסה קייחון בן ה-29, אקס ריאל מדריד. הקשר שיחק בעבר גם באספניול. חוזהו בנאפולי מסתיים בקיץ הבא, ב-2017, כך שאפשר לרכוש אותו במחיר מופחת.

 

החיזוק שלואיס אנריקה זקוק לו בחוד? קאייחון (Gettyimages)

 

כמו כן, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שברצלונה מגששת אצל פפה ריינה כדי שיגיע להיות שוער שני במידה שקלאודיו בראבו יעזוב. בברצלונה מרוצים מאוד מיכולתם של בראבו וטר שטגן, אבל חוששים שאחד מהם יעזוב מכיוון ששניהם לא מרוצים ממעמדם. טר שטגן משחק בעיקרון רק באלופות ובראבו רק בליגה, דבר שמתסכל את השניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי