הטוב בעולם? מסי רביעי בדירוג ההיסטורי בספרד

| צילום: Gettyimages

המכון לסטטיסטיקה הציב את ראול במקום הראשון, וכמה רחוק משם רונאלדו?

(גודל טקסט)

ליאו מסי נחשב בעיני רבים לשחקן הטוב ביותר בעולם, אבל לא בעיני המכון לסטטסטיקה והיסטוריה של ספרד. הפרעוש דורג רק במקום הרביעי בטבלת השחקן המוערך ביותר בכל הזמנים של הליגה הספרדית, כשראול דורג במקום הראשון. 

לא פחות מ-9,117 שחקנים נבחנו לאורך ההיסטוריה מאז עונת 1928/29. הניקוד שקיבלו השחקנים נספר לפי התוצאות שהשיגו והתרומה שלהם להשגתן. פקטורים נוספים הם מספר הדקות, שערי שדה, שערים בפנדלים, בעיטות חופשיות, הרחקות ועוד.

ראול כאמור השיג את הניקוד הגבוה ביותר ב-85 שנות כדורגל, כשאחריו חלוץ העבר של ברצלונה סזאר, שכבש 292 שערים ב-14 עונות. בשלישי נמצא חלוץ בילבאו תלמו סארה שהחזיק בשיא הכיבושים בליגה עם 251 שערים בשנות הארבעים והחמישים שמסי שבר ב-2014. כמו כן, מתוך כל השחקנים שמשחקים כיום רק ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו שדורג רק במקום ה-23 משחקים כיום בליגה. 


והוא? רחוק מהצמרת (gettyimages)

שמות מפורסמים נוספים ברשימה: כוכב ריאל מדריד בעבר אלפרדו די סטפנו דורג שביעי, המקסיקני הוגו סאנצ'ס דורג 15, שחקן ומאמן אתלטיקו מדריד ונבחרת ספרד לשעבר לואיס ארגונס 16, בלם ריאל לשעבר פרננדו היירו 25, צ'אבי 49, איקר קסיאס 62, אמיליו בוטראגניו 69, לואיס אנריקה מאמן ברצלונה כיום 91. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי