הערעור נדחה: אתלטיקו וריאל לא יוכלו להתחזק

זידאן
זידאן |

שני חלונות ההעברות הבאים סגורים בפני שגרירות מדריד עד ינואר 2018

(גודל טקסט)

הייתה תקווה במדריד, אבל פיפ"א לא ויתרה. הערעור נדחה, ריאל ואתלטיקו לא יוכלו להחתים שחקנים חדשים בשני חלונות ההעברות הבאים. המשמעות היא ששתיים מהקבוצות הטובות בעולם לא יוכלו לשפר את הסגל עד ינואר 2018. 

בעקרון שתי הקבוצות עדיין יכולות לפנות בימים הקרובים למוסד הבין-לאומי לבוררות בספורט, אולם מדובר בארגון שמעולם לא קיבל ערעור בנוגע להחתמה בלתי חוקית של קטינים. וזו בדיוק הסיבה בגינה הוטל עונש איסור ההעברות על שני המועדונים. 

בנוסף לאיסור ההעברות, אתלטיקו מדריד אולצה לשלם קנס כספי אסטרונומי בסך 822 אלף יורו, כאשר ריאל מדריד תצטרך לשלם קנס בסך 328 אלף יורו. ולצערן, קיים תקדים דומה מאוד שיצא לפועל בלי הנחות מיוחדות. 


זידאן וסיאמונה, גם בארסה עברה את זה (gettyimages)

המוסד לערעורים של פיפ"א למעשה הטיל על ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד עונש דומה לזה שהוטל על ברצלונה ב-2015, אז נאסר על הקטלונים להחתים שחקנים חדשים במשך שני חלונות העברות. זה לא מנע מהחבורה של לואיס אנריקה לזכות באליפות ובגביע. 

ריאל מדריד מיהרה לפרסם הודעה בה הובהר שהמועדון ינצל את זכותו ויגיש ערעור ל-CAS. "זו החלטה שגויה באופן עמוק ומנוגדת לעקרונות הבסיסיים של הגוף שהטיל את העונש". בניגוד לקולצ'ונרוס, הבלאנקוס צירפו בקיץ החולף לסגל רק את אלבארו מוראטה, מריאנו ומרקו אסנסיו הצעירים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי