זידאן אישר: רונאלדו יחמיץ את הסופר קאפ

רונאלדו. אז מתי באמת הוא יחזור?
רונאלדו. אז מתי באמת הוא יחזור? |

ריאל מתכוננת לקראת משחק ההכנה הערב מול צ'לסי (22:00, ספורט1 HD)

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תמשיך בחימום המנועים לקראת עונת 2016/17 עם משחק הכנה בגביע האלופות מול צ'לסי (22:00, שידור ישיר בספורט1 ו-HD). במסיבת העיתונאים לקראתה, אישר המאמן זינדין זידאן שכריסטיאנו רונאלדו יחמיץ את משחק הסופר קאפ ב-9 באוגוסט וגם את משחק הפתיחה של הליגה נגד ריאל סוסיאדד.

"בעיקרון זה נראה שייקח לו חודש להתאושש, ואנחנו חייבים לוודא שהוא מתכונן היטב", הודיע זידאן. "אנחנו לא יכולים סתם לשים אותו על המגרש אחרי שלא שיחק חודש. הוא יהיה איתנו אבל קשה לי להאמין שהוא ישחק במשחק הראשון בליגה". כוכב הבלאנקוס נפצע כזכור במשחק הגמר של יורו 2016 עם פורטוגל והוחלף לאחר 25 דקות.

מפצוע אחד לפצוע אחר. המאמן הצרפתי התייחס גם לפציעה של בן ארצו כרים בנזמה: "כמובן שכל שחקן שלנו שנפצע מעורר דאגה. יש לו פגיעה קשה בירך והוא עובד כל יום עם המאמנים והצוות הרפואי, אני מקווה שהוא כבר יהיה כשיר למשחק השלישי בגביע האלופות".

במשחק הקודם, הבלאנקוס הפסידו 3:1 לפאריס סן ז'רמן והפעם זידאן מקווה שזה ייראה אחרת: "אני רוצה לראות יותר קצב, ועוד מהדברים שעבדנו עליהם באימונים. היו לנו כמה דברים טובים במשחק הקודם ואני רוצה שנמשיך לשפר אותם".


יחזור בזמן לסופר קאפ? בנזמה (gettyimages)

"באופן כללי רוצים להראות שלמרות שאנחנו לא במאה אחוזי היכולת שלנו עדיין, אנחנו יותר חזקים פיסית", המשיך זידאן. "רוצים לתת לאוהדים שיגיעו לראות אותנו הופעה, יש לנו כאלה בכל רחבי העולם ונחמד לשחק מולם ולדעת שהם יכולים לראות אותנו מחוץ למסך. אנחנו טובים ומוכנים לקראת זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי