זידאן מרגיע: אליפות? אפילו עוד לא עברנו את אתלטיקו

| צילום: Gettyimages

מאמן ריאל: "קאסמירו נהדר". פיקה: "אסור לדעוך". צפו בחגיגות ברמאללה

(גודל טקסט)

זינדין זידאן הפך לאדם השלישי בלבד בהיסטוריה שניצח את ברצלונה בביתה בקלאסיקו כשחקן וכמאמן. בסיום ה-1:2 של ריאל מדריד בקאמפ נואו הוא אמנם נשמע מרוצה, אבל דאג לצנן מהר מאוד את ההתלהבות בנוגע לסיכויי הזכיה של הבלאנקוס בתואר המקומי. 

"אליפות? אנחנו במרחק 7 נקודות מהפסגה ואפילו עוד לא עברנו את אתלטיקו", הזכיר זידאן לאחר שריקת הסיום. "לנצח כאן זה פרס מאוד גדול עבור כל השחקנים. חשוב לנצח בברצלונה בשביל המשך העונה ולפני היציאה למשחק האלופות בגרמניה. אחרי 90 הדקות כאן, השחקנים יצטרכו הרבה מנוחה". 

"אנחנו יודעים מה החשיבות של הצ'מפיונס", הזכיר זיזו. "מעט מאוד קבוצות ינצחו כאן. אני מרוצה בשביל האוהדים שלנו שיכולים להיות גאים בשחקנים. היכולת הנהדרת של קאסמירו הייתה קריטית עבורנו. אי אפשר לבחור מצטיין אחד במיוחד. הצגנו משחק נהדר מול שחקנים טובים מאוד. אני מאוד מרוצה מקאסמירו". 

 ¡Gran partido equipo!

Barcelona 1-2 Real Madrid#RMClasico#RMLiga#HalaMadridpic.twitter.com/j0OBLeAXbI

— Real Madrid C. F. (@realmadrid) April 2, 2016

ג'רארד פיקה, שהבקיע בנגיחה את שער היתרון של בארסה, אמר בסיום: "חסרים עוד חודשיים לעונה, אסור לנו לדעוך עכשיו. היו הזדמנויות לשני הצדדים וגם אנחנו יכולנו לנצח, אבל הם כבשו וניצחו בצדק. המשחק ביום שלישי (אתלטיקו באלופות) חשוב מאוד, בליגה עדיין יש לנו יתרון גדול. רצינו לנצח, במיוחד כי מדובר בקלאסיקו". 

"אני לא מרוצה מהתוצאה, יכולנו לנצח במשחק הזה", הדגיש מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. "יש לי בטחון בקבוצה שלי, באליפות זוכה מי ששומר על יציבות. מבחינתי, המשחק הזה כבר לא קיים. גם הפסדים מלמדים אותך דברים ובדרך לזכיה בכל תואר יש קשיים, במיוחד כשמשחקים מול יריבה עם מטרות דומות. צריך להתכונן לאתלטיקו בצ'מפיונס, הולך להיות משחק קשה מאוד".

וככה נראתה החגיגה של אוהדי ריאל ברמאללה

 

احتفالات أنصار مدريد بعد الفوز المثير على برشلونة

Posted by ‎Ramallah News – رام الله الإخباري‎ on Saturday, April 2, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי