זידאן: לא חותם רק על זכיה באלופות ולא בליגה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו |

מאמן ריאל שסגר פער של 12 נקודות מברצלונה: "קיילור תורם כמו רונאלדו"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד קיצצה 12 נקודות מהפער של ברצלונה והתקרבה לכדי נקודה מהפסגה, עוד לפני שבארסה תארח את ולנסיה ואתלטיקו את גרנאדה. הפעם הקורבן הייתה חטאפה, הקבוצה מפאתי מדריד, שחטפה 5:1 בקוליסאום אלפונסו פרס. 

"אנחנו עושים את העבודה שלנו", הבהיר המאמן זינדין זידאן, שהוסיף: "נכון להיום, אני לא חותם רק על זכיה בצ'מפיונס ולא באליפות. הליגה חשובה לנו וזה טוב מאוד שהלכנו לישון במרחק נקודה מהמקום הראשון". 

"אני מאוד מרוצה מהמשחק של איסקו וחאמס", התייחס המאמן לשני המסופסלים, שהפעם פתחו בהרכב. "מה שחשוב הוא שכשיש להם הזדמנות לשחק, הם עושים זאת בצורה מצוינת. אנחנו צריכים להמשיך כך, עוד לא זכינו בדבר".


איסקו וחאמס, לקחו את ההזדמנות (Gettyimages)

זידאן גם התייחס ליכולת הנהדרת של קיילור נבאס, שבסדרת הצלות נוספת בין הקורות הוכיח שהוא יורש ראוי לאיקר קסיאס: "מה שקיילור עושה תורם לנו כמו כריסטיאנו והיתר. הוא מאושר והוא שוער טוב. הוא מראה שהוא אחד השוערים הטובים בעולם. מה שאני יכול להשדגיש זה שהוא מאוד מרוכז בעבודה שלו". 

קיילור נבאס עצמו הגיב בסיום: "כולנו יודעים היטב על מה אנחנו נאבקים. אסור לאבד את האמונה שהכל אפשרי, צריך להילחם על התארים. אנחנו מאושרים שהגענו לחצי גמר האלופות ונכבד את היריבה (מנצ'סטר סיטי), היא לא סתם הגיעה לשם. ברור שאנחנו הולכים לנסות לנצח". 

בינתיים, כריסטיאנו רונאלדו לא משיג רק שערים. הסופרסטאר הפורטוגלי הוא שחלקן השדה עם הכי הרבה דקות העונה בליגה הספרדית – 2,970 דקות ב-33 משחקים (31 שערים ו-11 בישולים). יחד עם 899 דקות בליגת האלופות הוא כבר צבר העונה 3,869 דקות.


זידאן ובייל, לא מוותרים על אף תואר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי