זידאן: מרוצה מהרוטציות שלי. רונאלדו ובייל ישחקו

בייל ורונאלדו. חוזרים לסגל
בייל ורונאלדו. חוזרים לסגל | צילום: Gettyimages

ריאל נערכת למפגש עם ויאריאל. פפה וקאסימירו פצועים ולא יירשמו בסגל

(גודל טקסט)

לאחר שניצחה 0:2 את אספניול ללא כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל, ריאל מדריד תארח מחר (רביעי, 21:00) ויאריאל בניסיון לשבור את שיא הניצחונות הרצופים בליגה שעומד כרגע על 17. הפעם יגיעו לעזרתו שני הכוכבים הגדולים שלו: "הם התאמנו אימון מלא והם יהיו כשירים למשחק", הבהיר המאמן.

 

בעיתון "אס" בדקו את הרקורד של הצרפתי מאז מונה למאמן הבלאנקוס ומצאו שהוא מצליח יותר משני יריביו העיקריים לואיס אנריקה ודייגו סימאונה. ב-24 במחזורים מאז החל לעבוד ובחיבור שתי העונות הוא צבר 65 נקודות לעומת 58 של ברצלונה ואתלטיקו מדריד 55. בעונת 2015/16 הוא צבר 53 נקודות לעומת 48 של ברצלונה ואתלטיקו מדריד 47, כאשר המגמה נמשכת גם השנה: לריאל מדריד 12 נקודות מלאות לעומת ברצלונה עם 9 ואתלטיקו עם 8.

 

 

"מצפה לנו משחק בית לא קל מול קבוצה טובה". אמר זידאן במסיבת העיתונאים לקראת המחזור החמישי. המאמן גם נשאל על שיטת הרוטציה שהוא מנהיג בקבוצה ואמר: "אני מרוצה מאוד מאיך שזה עובד עד עכשיו".

 

קאסמירו. עדיין לא כשיר (gettyimages)

 

מהמשחק צפויים להיעדר פפה, שלא השתתף באימון המסכם וגם קאסמירו שנפצע במחזור האחרון. השוער קיילור נאבס, שעדיין מחלים מפציעה ברגלו, צפוי לחזור בשבועות הקרובים, אך זידאן לא מתרגש מחסרונו: "קיקו קאסייה עושה עבודה מצוינת. הוא אחד שרוצה ללמוד מכולם".

 

לסיום נשאל המאמן מי היה רוצה שינצח במשחק בין ברצלונה ואתלטיקו: "לא ממש אכפת לי. לא משנה מה אחת מהן תעשה אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי