זידאן: פוגבה מוצא חן בעיניי. חאמס חשוב לנו

זידאן
זידאן | צילום: gettyimages

מאמן ריאל לקראת העונה: "מוראטה שחקן בית, אני מרוצה שהוא איתנו"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ערכה אימון ראשון במונטריאול לקראת עונת 2016/17. שחקנים רבים, כאלה שלקחו חלק בקופה אמריקה או במשחקי יורו 2016, עדיין בחופשה. בינתיים, זינדין זידאן התייצב מול המיקרופונים וערך מסיבת עיתונאים חגיגית לפתיחת ההכנות. 

"אני מרוצה מהקבוצה שיש לי, יהיה קשה לשפר אותה", הכריז זידאן, אבל לא הסתיר את רצונו: "פוגבה מוצא חן בעיניי וכולם רוצים את השחקנים הטובים ביותר. כרגע הוא שחקן של יובה ולנו יש סגל די עמוס. חסרים לי עדיין מלא שחקנים באימונים". 

"חאמס רודריגס הוא שחקן של ריאל מדריד, אדבר איתו כשיחזור מהחופשה", הבהיר המאמן. "הוא שיחק פחות העונה, זה נכון, אבל אני לא רואה בו שחקן מחליף. הוא שחקן חשוב עבורנו. בכל הזדמנות שהוא יכול היה לשחק הכנסתי אותו, כך יקרה גם בעונה הקרובה. יש לנו סגל מאוד עמוק וקשה להיכנס להרכב. בכל פעם אעשה אותו דבר: אפתח עם ההרכב הכי תחרותי". 


גביע אלופות בעונת הבכורה כמאמן. הישג שיהיה קשה לשחזר (gettyimages)

על חזרתו של אלבארו מוראטה, שנרכש מחדש מיובנטוס, אמר זידאן: "עד 31 באוגוסט אתה לא יכול לדעת מה יקרה. מוראטה חזר ואני מרוצה. הוא שחקן בית ויודע מה זה ריאל מדריד. נראה מה יקרה בהמשך, אלבארו שחקן כמו האחרים". 

בעוד שנאצ'ו צפוי לעבור לרומא, שחקן נוסף שעתידו עדיין לא ברור הוא חסה. החלוץ התקשה להתבסס ברוטציה של זידאן בעונה החולפת, אבל המאמן הצרפתי לא שולל את הישארותו: "בעונה החולפת הוא לא שיחק הרבה דקות. אני מאוד אוהב אותו, אבל אם הייתי חבר שלו או מישהו מהמשפחה הייתי אומר לו: 'חפש דקות'. אולי הוא יקבל אותן במדריד, אני מכיר את השחקן ומודע לאיכויות שלו".

The team has completed their first training session in Montreal.#RMTour#HalaMadridpic.twitter.com/2nylVRV0q2

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) July 18, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי