חאמס ספג איומים. דיווח: "מעברו לאינטר סוכם"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | צילום: gettyimages

הקולומביאני עבר כ-22 אלף ק"מ בלי לשחק, אימו של השחקן משיבה אש

(גודל טקסט)

חאמס רודריגס עובר תקופה לא פשוטה. הוא נשאר במדריד והתקשה להשתלב ברוטציה של זינדין זידאן, טס בעקבות נבחרת קולומביה מסביב לעולם בלי לשחק וכעת גם ספג איומים על חייו. מאחורי הקלעים, כך טוענים באיטליה, הקשר כבר היה סגור בתחנה הבאה בקריירה ההפכפכה שלו. 

על פי "גאזטה דלו ספורט", כבר בקיץ החולף הגיעה ריאל מדריד לסיכום עם אינטר על מכירתו של חאמס רודריגס. קבוצת הרכישה הסינית "סונינג" הסכימה לשלם 85 מיליון יורו עבור הקולומביאני, שהתעקש להישאר ולהיאבק על מקומו במדריד ובכך הכשיל את העסקה. "רצו אותי, אבל לי היה ברור שאני רוצה להישאר", הכריז השחקן. 

זידאן הבהיר שחאמס ניצב בפני מצב מסובך בחיפוש אחר דקות, אולם גם במדים הלאומיים לא הכל הולך חלק. רודריגס הצטרף לסגל נבחרת קולומביה בצל החששות שהוא סובל מפציעה, מה שגרם לו לעבור 22,363 קילומטרים בתוך 6 ימים מבלי לשחק אפילו דקה אחת. "לוס קאפטרוס" ניצחו 0:1 בפראגוואי וגם במפגש עם אורוגוואי קשר ריאל מדריד לא ייקח חלק. 


חאמס רודריגס, במצב לא נעים (gettyimages)

בינתיים, חאמס רודריגס ספג לכאורה איומים על חייו ברשתות החברתיות, ככל הנראה מצד פעילי ארגון הנחקר על ידי ה-FBI. "אני נוסע חמוש לכיוון הבית שלך, היפרד מכל מה שאתה אוהב", נכתב באחד האיומים. "חאמס עלבון לאומי, זבל אנושי. רוצים לראות כיצד אני גורם לכך שימצאו את חאמס מת?". 

אימו של השחקן הגיבה בחריפות: "מה קורה לאנשים, כולם השתגעו? כותבים לי ישירות שעדיף לי לראות אותו מת". הלחץ בקולומביה ישפיע על חאמס רודריגס גם במדי ריאל מדריד? קודם שישחק קצת יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי