חברת תעופה קראה מטוס על שם רונאלדו

הקדשה מקורית
הקדשה מקורית |

"ריאן אייר" הפתיעה את הכוכב. שתי אנגליות נאבקות כדי לצרף את חסה

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו עובר שנה חלומית. אמנם לא הכל הלך לו חלק, אבל אחרי שזכה בליגת האלופות וביורו הגיע פרגון נוסף. חברת התעופה "רייאן איר", המבוססת באירלנד ומתמחה בטיסות לואו-קוסט, הקדישה מטוס שלם לכוכב נבחרת פורטוגל. 

Congratulations @Cristiano on your new airport from your favorite airline! pic.twitter.com/SUk7kSKBlW

— Ryanair (@Ryanair) July 27, 2016

חברת "רייאן אייר" קראה לאחד ממטוסיה בשם המתחכם "רייאנאלדו" וגם שלחה ציוץ בטוויטר עם הקדשה לכוכב מ"חברת התעופה האהובה עליך". אלא שכריסטיאנו בכלל נוהג לטוס ממקום למקום במטוס פרטי, מאחר שהוא לא ממש מצליח לשמור על פרטיות בנסיעות לצד פשוטי העם. 

בינתיים, ריאל מדריד ערכה הכנות אחרונות לקראת המפגש עם פאריס סן ז'רמן במסגרת גביע האלופות (02:30, שידור ישיר בספורטHD1). על פי הפרסומים בספרד, זינדין זידאן שוקל לפתוח עם אלבארו מוראטה לצד כרים בנזמה בחוד, כאשר גם בניו של המאמן עשויים לקבל דקות. במועדון מקווים שהאיצטדיון באוהיו סטייט יתמלא בלא פחות מ-104 אלף צופים. 

מי שעדיין לא הצטרפו לאימונים של הבלאנקוס הם כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, טוני קרוס ופפה, שקיבלו כולם חופשה ארוכה יותר בעקבות השתתפותם ביורו. השמועות סביב החתמה אפשרית של פול פוגבה נמשכות, כמו גם האפשרות שחאמס רודריגס יימכר. 

באנגליה פורסם כי שתי קבוצות פרמייר-ליג כבר מגבירות מאמצים בניסיון לצרף את חסה. החלוץ הצעיר קיבל מסר גלוי מזידאן שעליו לחפש דקות העונה במקום אחר, כאשר ארסנל וליברפול מנסות להחתימו. השחקן אמור לסיים את חוזהו במדריד בקיץ 2017.


חסה, בדרך לאנגליה? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי