חדשות טובות לאצילי? חמס פוטר מגרנאדה

תם ונשלם. חמס
תם ונשלם. חמס | צילום: gettyimages

המאמן סיים את דרכו, עיתונאי ספרדי חשף: "להשפלת הקשר היתה השפעה"

קבוצות: גרנאדה
(גודל טקסט)

זעזוע ראשון בקבוצה של עומר אצילי. אחרי שהשיגה שתי נקודות בלבד ב-6 המחזורים הראשונים של העונה, גרנאדה החליטה לפטר את המאמן פאקו חמס. "מעריכים את העבודה שלו ומאחלים לו הצלחה בעתיד", נכתב בהודעה מצד המועדון האנדלוסי.

פאקו חמס, מאמן מוערך בספרד, הגיע לגרנאדה עם ציפיות גבוהות, אבל לא הצליח לשדרג את הקבוצה. כאמור, אחרי שישה מחזורים למועדון הצנוע יש שתי נקודות בלבד והוא מדורג מתחת לקו האדום. לא פחות מ-15 כדורים הוציאה גרנאדה מהרשת במשחקים אלו.

על פי הודעת המועדון, מאמן קבוצת המילואים לואיס פלאנגומה יחליף באופן זמני את חמס. הוא גם עשוי לעמוד על הקווים במשחק הקרוב בשבת, אז תארח גרנאדה את העולה החדשה לגאנס.

עומר אצילי קיבל אמנם קיבל מספר הזדמנויות מצד פאקו חמס, כולל שתי הופעות בהרכב, אבל במשחק האחרון ספג השפלה לא נעימה מהמאמן כאשר הוחלף 25 דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף. יהיה מעניין לראות כיצד, אם בכלל, ישפיעו חילופי המאמנים על השחקן הישראלי.

כיצד זה ישפיע עליו? אצילי

כתב העיתון "אידיאל", חואנחו מרטין, אמר לספורט1 לאחר ההודעה: "אחת הסיבות שחמס פוטר, מעבר לתוצאות של הקבוצה, היתה בגלל ההשפלה של אצילי. ההנהלה ראתה זאת באופן חמור ומה שהוא עשה לו היתה בלתי נסלח. הדיבורים היו על כך שאם הוא מתנהג כך לשחקן שרק עכשיו הגיע לליגה, איך הוא יחנך את כל שאר השחקנים שנרכוש ואמורים לתת את כולם עבור המועדון?". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי