חוזר למרכז הבמה: נאני חתם בוולנסיה ל-3 שנים

נאני מתחדש
נאני מתחדש |

הפורטוגלי הצטרף לעטלפים עבור 8.5 מיליון יורו. וגם: שמייכל לאברטון?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד וברצלונה ממשיכות לריב על אותם השחקנים והנחיתה המסתורית של בלז מטווידי באנגליה, אך אלה לא החדשות היחידות בשוק ההעברות של אירופה. ספורט1 עם כל הדיווחים וההודעות הרשמיות.

 

רשמי

נאני חוזר לליגות הבכירות באירופה. הקיצוני של נבחרת פורטוגל חתם רשמית בוולנסיה לשלוש עונות למרות חיזורים מסטוק ויצטרף לעטלפים אחרי עונה בפנרבחצ'ה עבור 8.5 מיליון יורו. הוא עתיד להחליף את סופיאן פגולי שעזב לווסטהאם.

 

דייגו קוסטה הודיע במפתיע שהוא לא יעזוב את צ'לסי. "אני נשאר במאה אחוז במועדון", אמר ל"טלגראף". הוא שלל את הידיעות כאילו יחזור לאתלטיקו מדריד.

 

 

הפליימייקר של אטאלנטה, ההולנדי מרטן דה רון בן ה-25, חתם לארבע שנים בעולה החדש לפרמייר-ליג, מידלסברו.

 

עוד כדורגלן אירופי חתם בליגה הסינית. מדובר באנטוני אוג'ה. החלוץ הניגרי בן ה-25 חתם בליאונינג אונגיון קבוצת תחתית ששילמה עבורו לוורדר ברמן 10.5 מיליון יורו.

 

קוסטה. לא הולך לשום מקום (gettyimages)

 

שחקן העבר ג'אנלוקה זמברוטה מונה למאמנה של דלהי מהליגה ההודית ויחליף את רוברטו קרלוס שעוזב לאחר עונה אחת בלבד. זמברוטה בן ה-39 אימן שנתיים בליגה השניה בשוויץ.

 

הבלם ג'יימס טומקינס חתם בקריסטל פאלאס ויחצה את הכביש מווסטהאם עבור 10 מיליון ליש"ט.

 

 

Crystal Palace complete £10million signing of James Tomkins from West Ham https://t.co/1xestma9Ekpic.twitter.com/pJ6rHezKUa

— MailOnline Sport (@MailSport) July 5, 2016

 

אספניול הודיעה על החתמת הקשר הספרדי חוסה חוראדו, ששיחק בעונה שעברה בווטפורד.

 

שמועות

ב"מארקה" מדווחים על קרב נוסף בין ברצלונה לריאל מדריד, כשהפעם המאבק יהיה על קשרה הפורטוגלי של ולנסיה, אנדרה גומש. העטלפים, שכבר הבינו שלא ימשיך בקבוצה, הציבו עליו תג מחיר של 65 מיליון יורו. לואיס אנריקה דרש מראשי ברצלונה לרכוש אותו, אך ככל הנראה מחירו הגבוה ימנע ממנו להגיע לקאטלוניה. אגב, גם יובנטוס בתמונה לאחר שנתנה הצעה רשמית לרכוש אותו ב-40 מיליון יורו, אך היא נדחתה על הסף.

 

אגב ריאל מדריד, לאחר שירדו מרכישת דויד דה חאה, הבלאנקוס מעוניינים בשוער טוטנהאם הוגו לוריס, שאמור להיות מחליף לקיילור נבאס. התרנגולים כבר איתרו מחליף, שוער פ.ס.וו, חרואן זוט. הם גם קרובים להחתמת הולנדי נוסף, החלוץ וינסנט יאנסן מאלקמאר, עבור 16 מיליון ליש"ט.

 

מטווידי. מתקרב ליונייטד? (gettyimages)

 

באנגליה דיווחו כי בלז מטווידי קיבל אישור לצאת ממחנה האימונים של צרפת וביקר לכמה שעות בבמלכה, ככל הנראה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולסכם את פרטיו במנצ'סטר יונייטד. אוניי אמרי מוכן לוותר עליו לאחר שלא הסכים לחתום על הארכת חוזה בפ.ס.ז'. הצרפתים דורשים עליו כ-20 מיליון ליש"ט.

 

ארסנל מנסה להחתים את רומולו לוקאקו חלוץ אברטון או אלכסנדר לקאזט מליון במקום ג'יימי וארדי שהחליט להישאר בלסטר. הטופיס דורשים 65 מיליון ליש"ט אבל התותחנים מקווים להתפשר על 40 מיליון ליש"ט. מחירו של לאקזט צפוי להיות באיזורה-38 מיליון ליש"ט.

 

ולמי שעשוי להגיע לאברטון. שוער לסטר, קספר שמייכל מחוזר אצל הטופיס שמוכנים לשלם את סעיף השחרור שלו, 17 מיליון ליש"ט.

 

 

Everton are considering a move for Leicester 'keeper Kasper Schmeichel who has a £17m release clause. (Source: Liverpool Echo)

— Transfer News Live (@DeadlineDayLive) July 5, 2016

 

לאחר שליברפול דחו את הצעת קריסטל פאלאס לרכוש את כריסטיאן בנטקה ב-25 מיליון ליש"ט, הלונדונים העלו את ההצעה ל-31.5 מיליון, מה שעשוי לסמן את דרכו החוצה מהמרסיסייד. כזכור, הוא נרכש בקיץ הקודם מאסטון וילה עבור 32.5 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי