חזר מוקדם: מסי ייצא עם ברצלונה למחנה אימונים

מסי
מסי | צילום: Gettyimages

הכוכב קיצר את החופשה בשבוע ויטוס לאנגליה בשני. דיווח: וייטו צפוי לחתום

(גודל טקסט)

ברצלונה מתרגשת והפעם לא בגלל החתמה מפתיעה. ליונל מסי נכלל בסגל של לואיס אנריקה למחנה האימונים באנגליה, אליו תצא האלופה הספרדית ביום שני הקרוב.

בעקבות הופעתו בקופה אמריקה, מסי היה אמור לחבור להכנות של בארסה רק ב-1 באוגוסט, אבל הוא החליט לקצר את החופשה ולהתכונן לעונת 2016/17 כבר מהשבוע הקרוב. בשבת הבאה תערוך ברצלונה את משחק האימון הראשון שלה מול סלטיק.

 

בעניין אחר, התקשורת הקטלונית מדווחת הבוקר על כך שלוסיאנו וייטו, הארגנטיני של אתלטיקו מדריד, יהיה החלוץ הרביעי של ברצלונה אחרי שסוכמה העברתו עבור 22 מיליון יורו.

 

תחילה דווח על כך שאתלטיקו רצתה להשאיל את השחקן לברצלונה, אבל האלופה העדיפה לרכוש אותו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. בארסה ביצעה את הרכש הכי מרשים הקיץ עד כה בין הגדולות כשרכשה כבר את אנדראה גומש מולנסיה ב-50 מיליון יורו, הקשר דניס סוארס מוויאריאל (3.5 מיליון יורו), המגן השמאלי לוק דין מפ.ס.ז' ב-20.5 מיליון יורו והבלם סמואל אומטיטי מליון (25 מיליון יורו). 

 

וייטו הגיע לאתלטיקו בקיץ האחרון עבור 20 מיליון יורו מויאריאל, אבל לא התאקלם וכרגיל הקולצ'ונרוס מוכרים שחקנים שלא הצליחו במחירים גבוהים מאלה שקנו. החלוץ גדל בראסינג הארגנטינית ונרכש ב-2014 על ידי ויאריאל, במדיה כבש 12 שערים ב-32 משחקים לפני שעבר לאתלטיקו מדריד, בשורותיה נאלץ להתמודד עם אנטואן גרייזמן ופרננדו טורס על מקום בהרכב. הוא כבש בקבוצה רק שער ב-19 משחקים ופתח רק 12 פעמים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי