חסה מתקרב לפ.ס.ז', וראטי עשוי להגיע לריאל

חסה ורונאלדו
חסה ורונאלדו | צילום: gettyimages

המפגש בין הצרפתים לאלופת אירופה יוביל לעסקאות? גם סיסוקו על הכוונת

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

המפגש בין ריאל מדריד לפאריס סן ז'רמן לא היה רק משחק כדורגל. אנחל די מריה אמנם זכה לפגוש את חבריו לשעבר, אבל החיבור האמיתי נוצר בין המנהלים. על פי הפרסומים ב"קאדנה סר", חסה רודריגס מתקרב לאלופת צרפת. 

אונאי אמרי כבר ניסה להעביר את חסה לסביליה ב-2013 וגם עכשיו מקווה לראות את החלוץ הצעיר עומד לרשותו. ג'ינס קרבחאל, סוכנו של השחקן, הגיע למלון של ריאל מדריד באוהיו ושוחח במשך זמן ממושך עם המנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס. 

חוזהו של חסה במדריד מסתיים ב-2017, זידאן כבר רמז לשחקן שעליו לחפש מקום בו יקבל דקות ובמועדון מעוניינים להשאילו לפ.ס.ז'. מחיר העסקה עשוי להיות 1.7 מיליון יורו, סכום נסבל בהחלט במושגים של האלופה הצרפתית. 


מרקו וראטי. התחליף לפוגבה? (gettyimages)

בינתיים, מרקו וראטי סומן כמועמד לקישור של ריאל מדריד אם פול פוגבה אכן יחתום במנצ'סטר יונייטד. בבירה הספרדית מעוניינים בקשר האיטלקי, כאשר גם מוסא סיסוקו נחשב לאופציה ריאלית. מהעבר השני, לא מקבלים כל אחד.

"באקה לא מחזיק בדרכון אירופאי ואין לנו מקום לשחקן כמוהו", הבהיר מאמן פ.ס.ז' אונאי אמרי, שאימן את השחקרן בסביליה. החלוץ הקולומביאני בן ה-29 הוזכר כמועמד לעבור לבירת צרפת, אבל בפאריס ממשיכים לחפש מחליף לזלאטן איברהימוביץ' בחוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי