טר שטגן נפצע, בראבו יהיה השוער הראשון

חיוכים ראשונים לעונה אחרי הזכיה בגביע סאמפר
חיוכים ראשונים לעונה אחרי הזכיה בגביע סאמפר |

הגרמני של ברצלונה ייעדר מהסופר-קאפ מול סביליה. וגם: "מסי הציג כדורגל אדיר"

(גודל טקסט)

ברצלונה סיימה את ההכנות לסופר-קאפ (ראשון, ישיר בספורטHD2 מ-22:50) עם 2:3 על סמפדוריה בגביע גאמפר המסורתי. ליאו מסי חזר ללהוט ובתקשורת החמיאו: "כדורגל שייזכר זמן רב".

 

המאמן, לואיס אנריקה היה מאושר אחרי המשחק וציין: "אהבתי כמעט את כל מה שראיתי במשחק. סמפדוריה היתה יריבה מצוינת שהכינה אותנו לסופר-קאפ נגד סביליה. אני יכול רק להודות להם על המשחק שלהם שהראה, כי אנחנו עדיין עושים טעויות שיש לתקן".

 

 

על שחקני הרכש של ברצלונה ששותפו אמר: "זה לא קל להתרגל לקבוצה חדשה, סגנון משחק חדש, אבל הם נראו טוב וכבר מכירים איך זה לשחק בקאמפ נואו". על לואיס סוארס: "הוא בכושר מצוין. היכולת הפיזית שלו אופטימלית".

 

שאלת השוער הראשון נותרה פתוחה. כל שלושת השוערים של ברצלונה מארק-אנדרה טר-שטגן, קלאודיו בראבו וג'ואל מאסיפ שיחקו 30 דקות כל אחד, אך לפחות באופן זמני הבעיה נפתרה לאחר שהקטלונים הודיעו כי טר שטגן נפצע ולא יהיה כשיר לפחות למשחק מול סביליה ביום ראשון, כך שעד להודעה חדשה בראבו יעמוד בין הקורות.

 


מסי, כדורגל מעולם אחר (AFP)

 

הפורטוגלי אנדרה גומש שחגג בכורה בקאמפ נואו אחרי שנרכש מוולנסיה אמר: "הרגשה נפלאה ללבוש את המדים של ברצלונה. לאט לאט אני צובר ביטחון ומתרגל לחברים שלי. הם הופכים את המשחק לקל יותר. התחלתי להתאמן ביום שני ואני צריך לשפר את הכושר הפיזי וללמוד איך הקבוצה הזאת משחקת".

 

עוד רכש סמואל אומטיטי כבר הרשה לעצמו לומר: "אנחנו מוכנים לסופר-קאפ הספרדי. זה לא קל לשחק עבור ברצלונה בגלל שהדרישות ממך הכי גבוהות. אתה צריך להיות בשיא הכושר ובשיא הריכוז".

 


אנדרה גומש מתרגל למסי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי