יכול להירגע: אינייסטה ייעדר בין שישה לשמונה שבועות

רק חודש וחצי. מזל גדול לאינייסטה
רק חודש וחצי. מזל גדול לאינייסטה |

הפציעה של קשר בארסה חמורה פחות משחשבו. מסי קילל את אוהדי ולנסיה

(גודל טקסט)

ברצלונה לא תשכח במהירות את הניצחון אתמול במסטאיה על ולנסיה 2:3. הפציעה של אנדרס אינייסטה שתפסה את תשומת הלב, חמורה פחות ממה שחשבו, והוא ייעדר בין שישה לשמונה שבועות. 

אינייסטה נפצע בברכו כתוצאה מתיקול אגרסיבי של אנסו פרס והורד מהמגרש על אלונקה כשהוא ממרר בבכי. היום תתברר חומרת הפציעה אחרי בדיקות נוספות, אבל כבר בלילה נערכה לו בדיקת MRI וזו ההערכה כעת. אם יהיה מדובר בחודש וחצי הרי שזה פחות מההערכות הפסימיות. בברצלונה עדיין מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק נגד ריאל מדריד ברביעי בדצמבר. 

שחקני בארסה שלחו לקשר איחולי החלמה מהירים ברשתות החברתיות. מארק-אנדרה טר שטגן: "אינייסטה הוא אחד הקשרים הטובים בעולם והפציעה הזאת תשפיע עלינו. הוא חשוב מאוד למועדון הזה. היה ברור שזה איצטדיון קשה מאוד עבורנו לשחק בו. הם כבשו שני שערים שלא ציפינו להם. בחצי השני איבדנו מעט מהאינטנסיביות שלנו". 

Fuerza Maestro. Recuperate pronto!!!! pic.twitter.com/pBRNpyDqcI

— Javier Mascherano (@Mascherano) October 22, 2016


בנוסף, היו כמה אירועים שנויים במחלוקת במשחק לאחר שהשופט התעלם מאירועים רבים. אחד מהם היה גם קללות של ליאו מסי לעבר הקהל. ב-2015 חאבייר מסצ'רנו הורחק בגלל אותה הסיבה, אבל אז השופט סבר שהן היו מכוונות אליו. הקהל בולנסיה זרק בקבוק על ראשו של ניימאר, גם פאקו אלקסר שחקן העטלפים לשעבר ספג קללות. 

מריו סוארס היה אמור לספוג אדום אחרי שבעט פעמיים בניימאר, התיקול של פרס על אינייסטה לא גרר אפילו צהוב, השער הראשון של מסי לא היה חוקי ועוד פעולות נוספות שלא קיבלו תגובה מצידו של השופט, תפסו את הכותרות.

Arriba capitán mucha fuerza recuperate pronto que te necesitamos @andresiniesta8 Gran trabajo de todo el equipo !!!! Visca Barça pic.twitter.com/3cEvRwilPr

— Luis Suarez (@LuisSuarez9) October 22, 2016

 

"הניצחון הזה הראה את האופי האמיתי שלנו. חמש דקות מטורפות שינו לנו את כל המשחק בתחילת המחצית הראשונה", ניתח לואיס אנריקה בסיום. "לא ראיתי מה קרה בשער הראשון של מסי. זו העבודה של השופט. הקהל של ולנסיה ברובו לא מלוכלך וזריקת הבקבוק על ניימאר לא מאפיינת, אבל זה מעשה מכוער". 

בתוך כך אמר המנהל המקצועי של ולנסיה, חסוס פיטרך: "אם השופט יראה את קלטת המשחק הוא יהיה מובך מהשיפוט שלו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי