יש גיבוי ל-MSN: אלקאסר חתם לחמש שנים בברצלונה

|

החלוץ יעלה לקטאלונים 30 מיליון יורו. מוניר עבר לוולנסיה כחלק מהעסקה

(גודל טקסט)

אחת הסאגות המייגעות ביותר בשוק האירופי – החיפוש של ברצלונה אחר חלוץ – הסתיים באופן רשמי. פאקו אלקאסר חתם לחמש שנים אצל אלופת ספרד, וישמש גיבוי לשלישית MSN – הלא הם ליונל מסי, לואיס סוארס וניימאר.

בארסה חיפשה במשך זמן רב את השחקן שיסכים לשמש כמחליף ברוב שלבי העונה, ונדחתה על ידי קווין גאמיירו, נוליטו, לוסיאנו וייטו ואחרים. לעומתם, חלוץ ולנסיה נבחרת ספרד לא הסכים לוותר על האפשרות לשחק במועדון הפאר והגיע מהעטלפים תמורת 30 מיליון יורו.

בעונה שעברה, לאחר עזיבתו של פדרו לצ'לסי, לואיס אנריקה נותר רק עם מוניר וסנדרו כאלטרנטיבה להתקפה – עובדה שעלתה לו ביוקר ברגעי ההכרעה, כאשר שחקנים "נפלו מהרגליים" (הודחה ברבע גמר הצ'מפיונס וכמעט איבדה את האליפות אחרי פער עצום).


כבר רגיל לחגוג עם ברצלונה… (gettyimages)

כעת, גם נקודת התורפה הזאת צפויה להיפתר. ליאו מסי, לואיס סוארס וניימאר ימשיכו כמובן לקבל את רוב הדקות בהתקפה של בארסה, אבל ללואיס אנריקה גם יש את האופציה להעניק להם מנוחה מבלי לרדת יותר מדי ביכולת. 

פאקו אלקאסר, שחוגג ממש היום יום הולדת 23, שיחק בשלוש העונות האחרונות בוולנסיה, ממנה הושאל בעונת 2012/13 לחטאפה. אשתקד כבש 13 שערי ליגה ב-34 הופעות. לחלוץ הצעיר יש כבר 13 הופעות ו-6 כיבושים במדי נבחרת ספרד.

כחלק מעסקת אלקאסר לקאמפ נואו, מוניר אל חדאדי עשה את הדרך ההפוכה ויהיה חלק מהסגל של פאקו אייסטראן בוולנסיה. החלוץ הצעיר עבר בהשאלה ולעטלפים תהיה אופציה לרכוש אותו ב-12 מיליון יורו בקיץ 2017.

COMUNICADO OFICIAL | @Munirhaddadi, #ElNou9https://t.co/jS8PBNzUExpic.twitter.com/ghEbeVGw43

— Valencia CF (@valenciacf) August 30, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי