יש חיים גם בלי מסי: 0:5 קל לברצלונה אצל חיחון

סוארס
סוארס | צילום: gettyimages

סוארס, ראפיניה, ניימאר (צמד) וארדה כבשו והשכיחו לרגע את חסרונו של הכוכב

(גודל טקסט)

החשיבות של ליונל מסי לברצלונה ידועה לכל, אבל גם בלעדיו מדובר בקבוצה טובה מאוד, בוודאי טובה הרבה יותר מספורטינג חיחון. האלופה התארחה אצל היריבה הצנועה וחזרה למסלול הניצחונות אחרי 0:5 קליל. לואיס סוארס, ראפיניה, ניימאר (צמד) וארדה טוראן הבקיעו עבור המכונה הקטלונית, שהגיעה ל-19 שערי זכות כבר בתום המחזור השישי.

בשל העובדה כי לבארסה מצפים עוד שני משחקי חוץ קשים בקרוב – באמצע השבוע נגד מנשנגלדבאך ובסוף השבוע הבא נגד סלטה ויגו – לואיס אנריקה החליט לבצע שינויים רבים בהרכב. להחלטה הזו הייתה משקל בתחילת המשחק, כאשר בארסה נראתה מהוססת ומבולבלת. בדקה ה-29 סוארס שבר את הקרח ומשם ברצלונה שייטה לעבר הניצחון.


צמד בגארבג' טיים. ניימאר (AFP)

אלופת ספרד צפויה לשחק גם את שלושת המשחקים הבאים (גלדבאך, סלטה, לה קורוניה) ללא מסי וה-0:5 אצל חיחון בוודאי נותן ללואיס אנריקה והשחקנים את הבטחון שהם יכולים לצלוח את התקופה ללא השחקן החשוב ביותר בסגל. המבחן הבא, כאמור, יגיע כבר ביום רביעי כאשר בארסה תנסה לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת המקום בשמינית גמר ליגת האלופות.


לקח אחריות בהיעדרו של מסי. ניימאר (AFP)

הרכבים

ספורטינג חיחון: פיצ'ו קווייאר; לורה, חורחה מרה, פרננדו אמורבייטה, לילו קסטייאנו; נאצ'ו קאסס, סרחיו אלבארס, ויקטור רודריגס (דוגלאס/77), מוי גומס (דניאל אנדי/68), בורגוי; דוי צ'ופ (קרלוס קסטרו/68).

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן; סרג'י רוברטו, ז'רמי מתייה, ג'רארד פיקה, לוקה דין; סרחיו בוסקטס (דניס סוארס/69), אנדרה גומש, ראפיניה; ארדה טוראן, ניימאר, לואיס סוארס (פאקו אלקאסר/72).

מהלך המשחק

דקה 29

0:1 לברצלונה. אחרי פתיחה מהוססת של בארסה לואיס סוארס ניצל חור גדול בהגנה, השאיר את השוער מאחור וגלגל מקרוב לרשת החשופה. שער ליגה חמישי העונה לחלוץ האורוגוואי.

דקה 32

0:2 לברצלונה. ניימאר מצא את סרג'י רוברטו חופשי ומאושר בצד ימין, המגן המשיך למרכז בחצי גובה וראפיניה נעץ את השני עם נגיחת דג. שער שני העונה לברזילאי הצעיר.


סוארס, שבר את הקרח (AFP)

דקה 74

חיחון נשארת ב-10 שחקנים. לורה גלש בצורה מכוערת לתוך הרגל של סרג'י רוברטו, ראה בצדק את הכרטיס הצהוב השני וסיים את חלקו במפגש.

דקה 81

0:3 לברצלונה. אלקאסר היה קרוב לכבוש את הראשון שלו במדי ברצלונה, אבל נעצר אצל השוער והמשקוף. הריבאונד נחת אצל ניימאר שעקף את השוער וגלגל פנימה.

דקה 85

0:4 לברצלונה, בישול שני לסרג'י רוברטו המצוין. המגן הימני שוב נשאר חופשי באגף והדביק את הכדור לראשו של ארדה טוראן, שמחמישה מטרים נגח בקלילות את הרביעי.

דקה 88

0:5 ענק לברצלונה, צמד לניימאר. דניס סוארס שלח כדור עומק נפלא לעברו של הכוכב הברזילאי, שהמשיך בנגיעה אחת לרשת של חיחון.


סגרו עניין כבר במחצית הראשונה. סוארס, רוברטו וראפיניה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי