יש תאריכים לסופרקאפ הספרדי: 14 ו-17 באוגוסט

מסי
מסי |

ברצלונה וסביליה יעלו למפגש כפול. האנדלוסים יארחו את המשחק הראשון

(גודל טקסט)

עונת הסופרקאפ הגיעה וגם בחצי האי האיברי כבר מחממים מנועים. שני מפגשי הסופרקופה של ספרד נקבעו להיערך ב-14 וב-17 באוגוסט, משמע שלברצלונה וסביליה יש בדיוק עוד חודש עד המשחק הרשמי הראשון שלהן בעונת 2016/17. 

סביליה תארח את המפגש הראשון באיצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן, כאשר שלושה ימים לאחר מכן יעלו האנדלוסים צפונה למפגש הגומלין בקאמפ נואו. בארסה היא האלופה ומחזיקת הגביע ולכן שחקניו של חורחה סמפאולי, סגני מחזיקת הגביע, שובצו להתמודד מולה. 


זוכרים איך זה נגמר בגמר הגביע (gettyimages)

בינתיים, הענקיות החלו לפרסם את מספרי החולצות לקראת העונה הקרובה. דני קרבחאל יקבל את הספרה 2, עליה ויתר רפאל וראן כדי לקבל את החולצה מספר 5 (איתות לזידאן?). לוקאס ואסקס, לשעבר מספר 18, קיבל את החולצה מספר 17 שהותיר אלבארו ארבלואה. מרקו אסנסיו לא קיבל מספר, פאביו קווואנטראו חזר וקיבל את המספר 15 ואלבארו מוראטה ישחק שוב עם 21 על הגב. 

באתלטיקו מדריד קיבל סאול את הספרה 8 שהפקיר מתיאס קראנביטר. אצל הקולצ'ונרוס מדובר בחולצה משמעותית, מאחר שזה היה המספר של מלך שערי המועדון והמאמן לשעבר לואיס אראגונס. בבארסה התפנו החולצות עם המספרים 6, 15, 16 ו-19. "יהיה נחמד לקבל את ה-6 של צ'אבי", הצהיר דניס סוארס. לא בטוח שיתנו לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי