כאב ראש לזידאן: חמישה כוכבים מחוץ לסופר-קאפ

רונאלדו ובייל. הבלאנקוס יסתדרו בלעדיהם?
רונאלדו ובייל. הבלאנקוס יסתדרו בלעדיהם? |

ריאל תתייצב למשחק מול סביליה ללא רונאלדו ובייל. האנדלוסים ינצלו זאת?

(גודל טקסט)

בעוד שבוע בדיוק ייערך בנורבגיה הסופר-קאפ בין אלופת אירופה ריאל מדריד לזוכת הליגה האירופית סביליה, ולמאמן הבלאנקוס זינדין זידאן יש כאב ראש גדול במיוחד לקראת המפגש.

חמישה שחקנים משמעותיים במיוחד לא יעמדו לרשותו של הצרפתי, דבר שעשוי עד מאוד להקל על האנדלוסים לנסות ולזכות בתואר לאחר שני הפסדים רצופים, ב-2014 לריאל מדריד ובעונה שעברה לברצלונה בפנדלים.

מי שייעדר בוודאות הוא כריסטיאנו רונאלדו, שעדיין מתאושש מפציעתו זכר לגמר יורו 2016, ולרשימה מצטרפים גם גארת' בייל, טוני קרוס, פפה וקיילור נבאס.

בייל וקרוס, שהגיעו לשלבים המאוחרים של יורו 2016, זכו למנוחה ארוכה ויתייצבו לאמונים רק בשישה באוגוסט, משמע שלושה ימים בלבד לפני המשחק ונראה מאוד לא סביר שזיזו יכלול אותם בסגל הקבוצה.

רונאלדו, בייל ופפה. לא יעמדו לרשותו של זידאן (Gettyimages)

מי שהגיעו לגמר היורו בצרפת, כריסטיאנו רונאלדו הפצוע בין כה והבלם פפה, זכו למנוחה של ארבעה ימים נוספים ולא יתייצבו למשחק. היעדרויות אלה גרמו לכך שחופשתם של אלברו מוראטה ששב מיובנטוס, מתאו קובאצ'יץ' ולוקאס ואסקס קוצרה כדי שהם יהיו כשירים למשחק. 

אם לא די בכך, גם השוער מקוסטה ריקה קיילור נבאס מתאושש מניתוח וכך יהנה קיקו קאסייה מדקות ראשונות העונה ולא מן הנמנע שנעדר שישי יהיה החלוץ כרים בנזמה שסובל מפגיעה קלה, אך נכון לרגע זה במועדון מעריכים כי יוכל לשחק למרות שהחמיץ את משחקי ההכנה מול פ.ס.ז' וצ'לסי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי