כבר נערכים: "ריאל תאריך חוזים של 7 שחקנים"

יישארו בריאל עוד שנים רבות? רונאלדו ומודריץ'
יישארו בריאל עוד שנים רבות? רונאלדו ומודריץ' | צילום: Gettyimages

דיווח: רונאלדו, בייל ומודריץ' יקבלו הצעות חדשות. איסקו לא ברשימה

(גודל טקסט)

ריאל מדריד אמנם עדיין לא הרימה ידיים בנוגע לאיסור ההעברות שהוטל עליה, אולם בחדרי חדרים אלופת אירופה כבר מתחילה להיערך לתרחיש הרע מכל, לפיו עד ינואר 2018 לא תוכל להחתים שחקנים.

 

לפי ידיעה שפורסמה דווקא בבילד הגרמני, ריאל מעוניינת להאריך את החוזה לשבעה שחקנים, מרביתם הבכירים ביותר בקבוצה ונמצאים בהרכב הפותח, ביניהם גם כריסטיאנו רונאלדו.

 

 

איסקו, ששמו תופס את מרבית הכותרות בימים האחרונים בתור מועמד לעזיבה, אינו אחד משבעת השחקנים הללו, והדבר עשוי לרמז עוד יותר על מעמדו הרעוע ועל כך שגוברים הסיכויים שהוא יימכר בינואר הקרוב.

 

סימן נוסף שהוא בדרך החוצה. איסקו (gettyimages)

 

שבעת השחקנים:

 

כריסטיאנו רונאלדו – הכוכב הפורטוגלי כבר הצהיר שהוא מעוניין לסיים את הקריירה שלו בריאל. למרות שהוא אינו נעשה צעיר מיום ליום והוא כבר בן 32, ולמרות שהוא לא נהנה מפתיחת עונה טובה, בוודאי לא בסטנדרטים שלו, עדיין אין ספק כי הוא יוכל לתרום עוד רבות לבלאנקוס עד יומו האחרון על הדשא. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2018.

 

טוני קרוס – הכוכב הגרמני, שהתחיל את עונתו השלישית בסנטיאגו ברנבאו, הוזכר כמועמד לעזוב אולם אין ספק בחשיבות שלו למערך של זידאן, ולאור איסור ההעברות נראה שהבלאנקוס יגבירו את המאמצים להשאירו. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2018.

 

גארת' בייל – עם הצלחות קשה להתווכח. הכוכב הוולשי, שהעברתו לבירת ספרד לפני שלוש שנים שברה את שיא ההעברות העולמי, הצליח להוביל את ריאל לשתי זכיות בליגת האלופות בשלוש עונות. לאחרונה דווח כי הוא נמצא במגעים מתקדמים להארכת חוזהו בשש עונות, אולם חוזה חדש טרם נחתם. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2019.

 

קשה להתווכח עם ההצלחות. בייל חוגג זכייה נוספת בליגת האלופות (gettyaimages)

 

לוקה מודריץ' – הקרואטי שהגיע מטוטנהאם התקשה בהתחלה להשתלב במדריד, אולם כיום קשה למצוא רבים שיתמכו בשחרורו. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2018.

 

פפה – למרות שלאחרונה איבד את מקומו בהרכב הפותח, לשותף של רונאלדו בזכייה ביורו יש ניסיון רב ולאור איסור ההחתמות לא מן הנמנע שיישאר עונה נוספת לפחות. חוזהו הנוכחי מסתיים בסוף העונה.

 

ימשיכו לשתף פעולה. רונאלדו ופפה (gettyimages)

 

דני קרבחאל – כאשר הודיעה ריאל על החתמתו של דנילו, רבים הפכו שעון חול וספרו את הזמן לדחיתו של קרבחאל מההרכב. אולם, המגן הוכיח שהוא יוכל לתרום לריאל עוד רבות בעתיד, ולמרות שיש עוד זמן עד סיום חוזהו, בבירת ספרד רוצים לשדרג את מעמדו ולהבטיח את עתידו בברנבאו. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2020.

 

לוקאס ואסקס – הקיצוני הוכיח את איכויותיו כאשר זכה לזימון לנבחרת. הוא מקבל יותר ויותר דקות וזידאן מעוניין לראות אותו עוד שנים רבות בריאל. חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2020.

 

יישאר עוד שנים רבות בברנבאו? ואסקס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי