לואיס אנריקה חגג ניצחון 100: יכולנו להכריע קודם

מסי מסתכל לשמיים
מסי מסתכל לשמיים |

מאמן בארסה אחרי בילבאו. אלקאסר צפוי להיות מוצג. וגם: המספרים

(גודל טקסט)

ברצלונה צלחה את שני מחזורים הפתיחה ושמרה על מאזן מושלם אך קל זה לא היה. 0:1 קטן על בילבאו בסן מאמס נתן לה ניצחון ולראשונה מזה שנה ויום לא נזקקה בארסה לשער של שלישיית MSN כשאיבן רקיטיץ' אמון על השער.

 

ללואיס אנריקה זה היה ניצחון 100 כמאמן ברצלונה ב-126 משחקים ולליאו מסי משחק 350. הנתון המדהים שהוא ניצח 315 מהם ומדובר ב-90 אחוזי הצלחה.

 

 

השוער מארק-אנדרה טר-שטגן קבע שיא חדש של מסירות כשוער 62 מהן 51 שהגיעו ליעדן, אבל במסירה אחת טעה כשמסר לבנייאט שכמעט הבקיע. איבן ראקיטיץ' החמיא: "הוא השוער הכי טוב בעולם במשחק רגליים".

 

"משחקים כאלה אנחנו צריכים לגמור מוקדם יותר כדי לא לתת ליריב אפשרות להלחיץ אותנו. היינו צריכים לסיים את המשחק בהפרש גבוה יותר. מצד שני יכולנו להדוף את הלחץ עלינו כך שלא הכל שלילי. היינו רוצים לשלוט יותר בכדור, אבל היריבה לחצה אותנו", סיכם לואיס אנריקה.

 

 

¡Hola!, esta es la portada de Mundo Deportivo del lunes 29 de agosto #portada#deporteshttps://t.co/GjU0Nf7ILPpic.twitter.com/BTrS0kXH7s

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) August 28, 2016

 

איבן רקיטיץ' שקיבל ציון של 4 כוכבים ב"מונדו דפורטיבו" סיכם: "תמיד המשחקים נגד בילבאו צמודים ומתוחים. מצאנו את הדרך לנצח. הראנו שאנחנו מוכנים גם מול יריבה קשה".

 

ועכשיו לרכש. חלוץ ולנסיה, פאקו אלקאסר צפוי להשלים את מעברו עוד היום ולהיות מוצג כשחקן ברצלונה וגיבוי לשלישיית החוד.

 


הפעם זה עבד בלי שער של מסי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי